۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
کد خبر: ۵۵۶۲۸۹
آیت الله صفایی بوشهری:

نیازمند طراحی ساختاری عدالتمند در نظام هستیم

آیت الله صفایی بوشهری با تاکید بر رعایت عدالت در جامعه اسلامی، گفت: متاسفانه بی عدالتی در برخی موارد دیده می شود که نیاز است ساختاری عدالتمند در نظام طراحی شود و با کسانی که بی عدالتی می کنند برخورد جدی صورت گیرد.
صفایی بوشهری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری امروز در خطبه های نماز جمعه بوشهر تقوا را تنها نجات انسان در آخرت عنوان کرد و گفت: تقوا راه نجات و کمال انسان در قبر و آخرت است و به معنای زندگی بدون گناه می باشد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی پیرامون خلق راهپیمایی باشکوه و تماشایی اظهار داشت: راهپیمایی امسال 22 بهمن پیام مهمی برای جهان داشت و آن این بود که اگر مردم نسبت به تشکلات و اجرا در نظام دیوان مردم سالاری انتقاد دارند اما پای انقلاب خود و آرمان های آن ایستاده اند.

امام جمعه بوشهر افزود: آنها یک راهپیمایی باشکوه انجام دادند که بگویند حافظ این انقلاب هستند درحالیکه به تشکیلات نظام مردم سالاری انتقاد دارند.

وی با اشاره به بخش دیگری از بیانات مقام معظم رهبری در همین دیدار که فرمودند انقلاب در طول 40 سال اخیر خدمت زیادی را کرده است ابراز داشت: یکی از مهمترین خدمات انقلاب استقلال در کشور است که تا پیش از این در کشور کسی جرأت رویارویی با آمریکا را نداشت اما در حال حاضر این کشور مردم سالار شده است  و این همه پیشرفت های علمی و عمرانی دارد هرچند که این پیشرفت ها در قبال توانمندی های این نظام نیست و می تواند بیش از این باشد.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با تاکید بر رعایت عدالت در جامعه اسلامی گفت: متاسفانه بی عدالتی در برخی موارد دیده می شود که نیاز است ساختاری عدالتمند در نظام طراحی شود و با کسانی که بی عدالتی می کنند برخورد جدی صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه پیشرفت دانش بنیان نیاز است عدالت محور باشد تاکید کرد: فرقی نمی کند فرد در چه لباسی باشد، در صورتی که فساد و یا بی عدالتی شد باستی با آن برخورد شود چراکه مردم بی عدالتی را تحمل نمی کنند.

وی همچنین با پرداختن به موضوع اقتصاد، تنها راه نجات کشور در این عرصه را اقتصاد مقاومتی دانست و خارنشان کرد: همواره اتکای ما به درون کشور باشد و نه به عوامل بیرون و بیگانگان؛ باید روی پای خود بیاستیم و اتکای به آمریکا و غیر آمریکا اتکای به دشمن است.

آیت الله صفایی بوشهری در ادامه با بیان اینکه در عرصه مدیریتی به یک تحول نیازمندیم اظهار داشت: مدیران و مسؤولان مدیریت را فرصتی برای خدمت به مردم بدانند و نه قدرت؛ آنها این مهم را سرلوحه کار خود قرار دهند و فریب این صندلی را نخورند چراکه اصل وجود آنان در دنیا موقت است./833/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات