۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
کد خبر: ۵۵۶۲۸۵
امام جمعه خرم آباد تأکید کرد؛

ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال‌گران نظم و امنیت

امام جمعه خرم آباد با اشاره به برپا شدن آشوب از سوی برخی افراد متعصب جاهل، گفت: دستگاه قضا باید برخورد قاطع با اخلال‌گران نظم و امنیت داشته باشد.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته جان باختن سرنشینان سقوط هواپیمای مسافربری تهران یاسوج را به خانواده‌های مصیبت‌ دیده این حادثه به ویژه خانواده‌ های لرستانی تسلیت گفت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی اظهار امیدواری کرد که مسؤولان تدابیر لازم را اندیشیده و تاحد امکان جلوی بروز حوادث ناگوار را بگیرند.

وی با اشاره به اینکه شب شهادت حضرت فاطمه(س) عده‌ای فریب ‌خورده، متعصب جاهل، تندرو و اغتشاش ‌گران داعشی مسلک آشوب به‌ پا کردند، عنوان کرد: در این راستا پنج نفر از نیروی انتظامی و بسیجی به شهادت رسیدند.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه هدف از اغتشاش این افراد درخواست آزادی فردی سارق بوده است، ادامه داد: این ماجرا با ورود قاطع نیروی انتظامی خاتمه یافت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی بر ضرورت برخورد قاطع دستگاه قضا با اخلال‌گران نظم و امنیت تأکید کرد و اظهار داشت: عوامل اخلال ‌گر باید به اشد مجازات برسند.

وی در ادامه به روز امور تربیتی اشاره و عنوان کرد: نهاد امور تربیتی در آموزش ‌وپرورش با تدبیر شهید رجایی و باهنر پس از پیروزی انقلاب اسلامی شکل گرفت.

نهاد امور تربیتی مسؤولیتی خطیر در پرورش و تربیت جوانانی انقلابی و آرمان گرا دارد

امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه نهاد امور تربیتی مسؤولیتی خطیر در پرورش و تربیت جوانانی انقلابی و آرمان گرا دارد، ادامه داد: این نهاد انقلابی در عرصه تعلیم و تربیت اسلامی و جلوگیری از تفکرات انحرافی مسؤولیت خطیری بر دوش دارد.

وی تصریح کرد: امور تربیتی باید جوانان پرشور و آرمان‌گرا، انقلابی، ولایی و نسلی هم‌تراز با انقلاب اسلامی را تربیت کند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه مسأله تربیت و نهاد امور تربیتی از جایگاه والایی برخوردار است، گفت: در زمینه تربیت نسل امروز جامعه باید این نهاد انقلابی ایفای نقش کند./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات