۰۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کد خبر: ۵۵۶۲۸۲
حجت الاسلام پنام خبر داد؛

برگزاری مسابقات پژوهشی مقاله نویسی ویژه دانش آموزان لرستانی

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان از برگزاری مسابقات پژوهشی مقاله نویسی ویژه دانش آموزان لرستانی خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات با همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان

حجت الاسلام کامران پنام، معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، فعالیت و همکاری حوزه علمیه با آموزش و پرورش اشاره و عنوان کرد: تعامل و همکاری این دو نهاد امری مؤثر و ضروری برای تربیت نسلی انقلابی، مؤمن و کارآمد است.

وی با اشاره به نقش حوزه علمیه در هدایت دینی و ارتقای اخلاق و معنویت در جامعه افزود: در سایه همکاری حوزه و آموزش و پرورش می توان دانش آموزانی با استعداد و با ایمان قوی تربیت کرد که بتوانند در آینده جامعه نقش آفرینی کنند.

حجت الاسلام پنام به برگزاری مسابقه مقاله‌ نویسی اشاره و عنوان کرد: این مسابقه با مشارکت کمیته همکاری‌ حوزه علمیه آموزش و پرورش استان لرستان برگزار می‏‌شود.

وی با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری مسابقه مقاله نویسی در مدارس استان اعلام شده است، عنوان داشت: مهلت ارسال مقالات پژوهشی دانش آموزان تا 15 اسفندماه است.

معاون پژوهش حوزه علمیه لرستان شیوه‌های مؤثر یادگیری آموزه‌های دینی در مدارس، اثرگذاری حضور روحانیان و مبلغان در مدارس، تأثیر رفتار معلم بر بهداشت روانی دانش‌آموز، نقش کمبود محبت در غیر اخلاقی روابط دانش‌آموزان را از جمله محورهای برگپزاری مسابقات مقاله نویسی عنوان کرد.

وی یادآور شد: انتقال آموزه‌ های دینی از طریق سبک تربیتی دانش ‌آموزان و راهکارهای مناسب در راستای استفاده دانش‌آموز از فضای مجازی از دیگر محورهای برگزاری این دوره از مسابقات مقاله نویسی است.

حجت الاسلام پنام بیان داشت: دانش آموزان مقالات پژوهشی خود را به دبیرخانه جشنواره مقاله نویسی به آدرس استان لرستان، خرم‌آباد، خیابان دکتر حسابی، خیابان ساحلی، معاونت پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان، دبیرخانه کمیته همکاری‌های حوزه های علمیه و آموزش و پرورش ارسال کنند./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات