۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷
کد خبر: ۵۵۶۱۶۹

پرونده بودجه سال ۹۷ بسته شد

رییس مجلس شورای اسلامی از نمایندگان و خبرنگاران و تمامی عوامل موثر در جریان بررسی لایحه بودجه ۹۷ تشکر و قدردانی کرد.
صحن مجلس

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری رسا، پرونده بررسی بودجه سال ۹۷ لحظاتی قبل در صحن علنی پارلمان بسته شد و وکلای ملت سقف دخل و خرج دولت در سال آتی را مشخص کردند.

بر اساس این گزارش علی لاریجانی پس از پایان بررسی لایحه بودجه سال آتی، اظهار داشت: بررسی لایحه بودجه سال 97 در جلسات صبح و بعدازظهر به صورت متراکم به طول انجامید لذا از شما و خانواده نماینده ها به جهت صرف وقت بسیار تشکر می کنم زیرا به طور طبیعی زمان کمتری را برای زندگی شخصی خود صرف کردید.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از اینکه نمایندگان صبورانه شرایط را تحمل کردند و مسائل را مورد بررسی قرار دادند، تشکر می کنم. نمایندگان در این دوره با نشاط و پرکار  فعالیت کردند لذا از همت همه شما سپاسگزاری می کنم.

وی افزود: از نواب رئیس که در بخشی از روزها زحمت اداره جلسه را کشیدند و همچنین دبیران و ناظران هیات رئیسه به جهت همکاری و تلاش تشکر می کنم زیرا تلاش این عزیزان موجب تصویب بودجه سال آینده شد.

دکتر لاریجانی با تشکر از همه کمیسیون های تخصصی مجلس که در زمان مقرر لایحه بودجه را مورد بررسی قرار دادند، گفت: همچنین از رئیس، هیات رئیسه، سخنگو و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه نیز به جهت صرف وقت زیاد با حجم کاری سنگین تشکر می کنم. این عزیران توانستند نواقص لایحه را رفع و پیشنهادهای به موقعی را به نمایندگان ارائه دهند.

رییس مجلس شورای اسلامی در ادامه از دولت، رئیس جمهور، آقای نوبخت و همکاران وی که در جریان بررسی لایحه بودجه در صحن حضور داشتند تشکر کرد. همچنین از مشاوران و معاونان سازمان برنامه و بودجه به جهت همکاری لازم قدردانی کرد.

وی همچنین از وزرا، معاونان که بر حسب موضوع با نمایندگان همکاری داشتند و نظرات خود را در زمان لازم به کمیسیون تلفیق بودجه و کمیسیون های تخصصی ارائه کردند، سپاسگزاری کرد و ادامه داد: از معاونت قوانین، اداره کل کمیسیون ها و صحن، تدوین قوانین، اسناد و تنقیح قوانین، تدوین مذاکرات، تکثیر و تحریرات و تمام کسانی که کمک کردند تا کارهای بررسی بودجه در صحن علنی و کمیسیون ها به موقع انجام شود نیز تشکر کرد.

لاریجانی از مسئولان و کارشناسان مرکز پژوهش های مجلس، دیوان محاسبات نیز سپاسگزاری کرد و گفت: این افراد در این مدت همکاری لازم با کمیسیون تلفیق داشته و در صحن نیز به هیات رئیسه کمک های لازم را کردند. همچنین از دفتر هیات رئیسه، اتاق فرمان، صوت و تصویر، اداره هماهنگی امور دبیران و مرکز برنامه ریزی فناوری اطلاعات و معاونت نظارت و اجرایی و بخش های مختلف اداره کل مهندسی پشتیبانی، ترابری، امور فنی، تدارکات، تغذیه، خدمات، نیروهای خدماتی صحن، روابط عمومی و  امور خبری خبرگزاری خانه ملت و کارکنان قسمت های مختلف مجلس، مرکز حراست، یگان حفاظت، نیروی انتظامی مستقر در مجلس تشکر می کنیم.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین از خبرنگاران، فیلمبرداران، گزارشگران، عوامل تولید و پخش به خصوص پخش رادیو فرهنگ و کلیه دست اندرکاران بخش خبری رادیو و تلویزیون نیز تشکر می کنیم، از دست اندرکاران و خبرنگاران امور مجلس، جراید و نشریات مختلف خبرگزاری های رسمی کشور و سایت های خبری نیز تشکر می کنیم که در این مدت به ما مدد رساندند و اخبار و اطلاعات از مصوبات مجلس را به اطلاع مردم رساندند./۸۵۶/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات