۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
کد خبر: ۵۵۶۰۳۰
رحمانی فضلی:

با اغتشاشگران خیابان پاسداران برخورد قاطع می‌کنیم

وزیر کشور در خصوص اتفاقات اخیر خیابان پاسداران گفت: با کسانی که این وضعیت را به وجود آوردند قاطعانه برخورد خواهیم کرد و هیچگونه گفت‌و‌گویی با اغتشاشاگران نخواهیم داشت.
رحمانی فضلی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، عبدالرضارحمانی فضلی وزیر کشور امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در خصوص اتفاقات دو روز گذشته در خیابان پاسداران گفت: در ابتداء لازم است به خانواده شهدای نیروی انتظامی و بسیج که در این حوادث به شهادت رسیدند تسلیت عرض کنم، اما بدانید که با کسانی که این وضعیت را به وجود آوردند قاطعانه برخورد خواهیم کرد و هیچگونه گفت‌و‌گویی با اغتشاشاگران نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: البته نباید فراموش کنید که برخورد خویشتن‌دارانه نیروی انتظامی با مخلان امنیت به معنای انفعال نهادهای امنیتی در قبال آنها نیست، زیرا زمانی که نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی وارد کار شدند در عین خویشتنداری موضوع را در 15دقیقه جمع کردند.

وزیر کشور تاکید کرد: ما از مجریان امنیت حمایت لازم را خواهیم داشت، از سوی دیگر با تمام کسانی که در این وضعیت ایجاد رعب و وحشت را برای عموم مردم داشتند و اقداماتی خلاف قانون مرتکب شدند برخورد می‌کنیم و از آنها نخواهیم گذشت.

رحمانی فضلی در پایان گفت: امروز از قوه‌قضائیه نیز انتظار داریم که سریعا متخلفین را به مجازات برسانند./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات