۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۱
کد خبر: ۵۵۵۹۵۳
آیت الله اعرافی:

نمایشگاه کتاب قم درخشان‌تر از سالهای گذشته است

مدیر حوزه های علمیه کشور گفت: برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی یعنی آمیخته شدن و پیوند مبانی دینی و معرفتی و همچنین این مکان سبب برجسته شدن نمایشگاه شده است.
آیت الله اعرافی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از ستاد خبری نمایشگاه کتاب دین، آیت الله علیرضا اعرافی، مدیر حوزه‌های علمیه کشور در حاشیه بازدید از پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب دین و سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم گفت: سیزدهیمن نمایشگاه کتاب در مقایسه با سال های قبل از لحاظ بین المللی بودن، استقبال مردم و تنوع کتابها، بسیار متفاوت  از گذشته می باشد.

مدیر حوزه های علمیه عنوان کرد: برپایی نمایشگاه کتاب در مصلی؛ یعنی آمیخته شدن و پیوند مبانی دینی و معرفتی و همچنین این مکان باعث برجسته شدن نمایشگاه شده است.

امام جمعه قم تأکید کرد: افزایش حضور ناشران از کشورهای مختلف  و تنوع آثار در نمایشگاه کتاب دین استان قم، مسئله دیگری است که سبب درخشش نمایشگاه  گردیده است.

عضو شورای عالی حوزههای علمیه گفت: اما با وجود همه خوبی ها، قطعا نواقصی هم وجود دارد از جمله نبود فضای بزرگتر برای چنین نمایشگاه است. قطعا با تبلیغات مؤثرتر و همکاری­ها همه نهادها می توان کارهای بهتری را انجام داد./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

 

ارسال نظرات