۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۱
کد خبر: ۵۵۵۹۵۲

پیام رییس دفتر تبلیغات در استقبال از شهدای گمنام

حجت الاسلام والمسلمین واعظی رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم در استقبال از شهدای گمنام پیامی صادر کرد.
 تشییع ۸ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری رسا،‌حجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی "رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم" در استقبال از شهدای گمنام پیامی صادر و بر لزوم تکریم و بزرگداشت شهدا تاکید کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین
وَلَاتَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلُوا فِی سبیلِ اللّهِ أَمواتاً بَلْ أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِمْ یرزقونَ
سلام و رحمت خدا بر دلیرمردانی که دل از دنیای فانی برگرفتند تا آشیان امنیت و آرامش میهن اسلامی، عزت‌مند و پرمهر باقی بماند. سلام بر شهدای راه حق و عدالت، از احد و کربلا تا انقلاب اسلامی ایران و جنگ تحمیلی.


همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم میزبان پیکر پاک و مطهر دو تن از شهدای گمنام هشت سال دفاع مقدس خواهد بود.

این نهاد حوزوی و انقلابی از بدو پیروزی انقلاب اسلامی به فرمان حضرت امام خمینی(ره) تشکیل گردید و از آغاز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی تاکنون با بهره گیری از رهنمودهای گرانسنگ حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) و با تکیه بر مجموعه منابع انسانی حوزوی و دانشگاهی فاضل، نواندیش و ارزش گرا در عرصه فرهنگ دینی فعالیت مداوم دارد.
اینک خداوند سبحان را شاکریم که همزمان با فرا رسیدن ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، شمیم حضور شهیدان گمنام سرافراز در دانشگاه باقرالعلوم(ع) وابسته به دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم وزیدن گرفته است.

به طور قطع از خودگذشتگی آن پاکبازان، اسلام و استقلال و آزادی را به ملت ایران هدیه کرد و ادای حق بزرگ آنان و تکریم یاد و نام آنان نشانه وفاداری به ارزش‌های والا است.

اینجانب ضمن مغتنم شمردن حضور ابدی این دو گوهر پرفروغ در دانشگاه باقرالعلوم(ع)، از عموم مردم شریف و انقلابی به ویژه همکاران مجموعه دفتر می خواهم در پاسداشت و تکریم این دو شهید والامقام از قافله «نشانه های بی نشان(گمنام)» از هیچ کوششی فروگذار نکنند زیرا زنده نگه‌داشتن یاد گرامی شهیدان، زنده نگه‌داشتن آزادگی و فداکاری است و برای ملتی که چشم به افق‌های بلند دوخته است این از برترین نیازها و ضرورت‌ها می باشد. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

 

ارسال نظرات