۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۵۵۵۹۲۱
همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا برگزار شد؛

تشییع پیکر مطهر ۶۷ شهید والامقام در اجتماع بزرگ فاطمیون مشهد

همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اجتماع بزرگ فاطمیون و آیین تشییع نمادین ۵۱ شهید جاویدالأثر مدافع حرم که در نبرد با گروهک های تکفیری به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و پیکر مطهر ایشان مفقود شد و نیز مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۳ شهید دفاع مقدس و ۳ شهید مدافع حرم برگزار شد.
تشییع شهدا

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، اجتماع بزرگ فاطمیون مشهد همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) در میدان شهدای این شهر برگزار شد.

در این مراسم که با حضور نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی؛ آیت الله علم الهدی و علمای شاخص مشهد مقدس همچون حضرات آیات اشرفی شاهرودی و سیدان و نیز مسؤولان عالی استان خراسان رضوی برگزار شد، مردم شریف مشهد مسیر میدان شهدا تا بارگاه منور رضوی را برای عرض تسلیت به ساحت مقدس امام هشتم(ع) طی کردند.

همزمان با این اجتماع بزرگ، آیین تشییع نمادین 51 شهید جاویدالأثر مدافع حرم که در نبرد با گروهک های تکفیری به درجه رفیع شهادت نایل آمدند و پیکر مطهر ایشان مفقود شد و نیز مراسم تشییع پیکر مطهر 13 شهید دفاع مقدس و 3 شهید مدافع حرم برگزار شد و مردم شهید پرور مشهد مقدس قدردانی شایسته ای از این شهدای والامقام انجام دادند.

در پایان این اجتماع بزرگ، آیت الله سید احمد علم الهدی؛ نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی و امام جمعه مشهد مقدس به ایراد سخنرانی در جمع عزاداران فاطمی پرداخت./820/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات