۰۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
کد خبر: ۵۵۵۹۰۶

پیاده روی حضرات آیات صافی و وحید در سالروز شهادت حضرت زهرا

همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) حضرات ‌آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی در دسته عزای فاطمی شرکت کردند.
عزاداری ‌آیت الله صافی دسته عزاداری شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها با حضور حضرت آیت الله صافی گلپایگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، دسته عزاداری فاطمی از سوی حضرات آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی طبق سنوات گذشته پیش از ظهر امروز به مناسبت شهادت حضرت زهرا(س) برپا شد و این دو مرجع تقلید به همراه مردم رهسپار حرم حضرت معصومه(س) شده و شهادت حضرت زهرا(س) را به بانوی کرامت تسلیت گفتند.

بر اساس این گزارش، همزمان با فرارسیدن سالروز شهادت حضرت زهرا(س) حضرات ‌آیات صافی گلپایگانی و وحید خراسانی همراه و همگام طلاب و سایر اقشار  مردم در دسته عزای فاطمی شرکت کردند. 

حضرت آیت الله وحید خراسانی از کوی 23 خیابان صفائیه به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) و حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از کوی 6 خیابان انقلاب به سمت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) با دسته عزاداری همراه و همگام شدند.

خیل عظیم جمعیت از خیابان‌های شهدا و انقلاب همراه با این دو مرجع تقلید به سوگواری و عزاداری پرداخته و در غم شهادت بزرگ بانوی دو عالم اشک ماتم ریختند.

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) شهر مقدس قم سیاه پوش شده و مردم با حضور در حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع) و دیگر اماکن مقدس به عزاداری مشغول هستند.

گفتنی است، مراسم سوگواری شهادت حضرت زهرا(ع) در بیوت حضرات آیات مکارم شیرازی، نوروی همدانی، جوادی آملی و علوی گرگانی و سایر علما نیز با حضور گسترده شخصیت های حوزوی و دیگر اقشار مردمی برگزار شد./۸۴۱/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات