۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۵۵۵۸۸۱
حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی:

دشمن به بهانه قدرت موشکی استقلال کشور را نشانه رفته است

نماینده خبرگان با بیان این که نابودی قدرت دفاعی مقدمه‌ای برای از بین بردن استقلال کشور است،گفت: دشمنان نظام بحث مذاکرات موشکی را پیش می‌کشند تا مقدمات نابودی استقلال ایران را فراهم آورند.
امان الله علیمرادی

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی، نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با بیان این که به هیچ عنوان مسائل دفاعی جمهوری اسلامی ایران قابل مذاکره نیست، اظهار داشت: پیوند وسیعی میان توان دفاعی ایران و قدرت بازدارندگی نظام در برابر دشمنان وجود دارد.

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی ابراز داشت: قدرت موشکی نظام اسلامی ایران یکی از مسائلی است که دشمنان را از تهاجم‌ به این سرزمین بازداشته است، هدف از مذاکره در رابطه با صنعت موشکی ایران، محدود کردن این قدرت دفاعی است  اما جمهوری اسلامی ایران توسط این صنعت، دشمنان را از تهاجم به کشور باز می‌دارد، بنابراین قدرت موشکی ایران هیچ‌گاه قابل مذاکره نخواهد بود.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نخستین و مهم‌ترین میوه انقلاب دست یافتن به استقلال سیاسی بوده است، تصریح کرد: قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران با اساسی‌ترین شعار انقلاب یعنی استقلال پیوند خورده است.  

وی ادامه داد: نابودی قدرت بازدارندگی کشور مقدمه‌ای است تا استقلال سیاسی کشور از بین برود، از این رو دشمنان نظام اسلامی ایران بحث مذاکرات موشکی را پیش می‌کشند تا مقدمات نابودی استقلال سیاسی ایران را فراهم آورند، به فرموده قرآن کریم و حکم عقل  جمهوری اسلامی ایران حق کوتاه آمدن از قدرت موشکی خود را ندارد.  

وی عنوان کرد: ما ملت عزتمندی هستیم، بر همین اساس به حکم عقل سلطه هیچ‌ کشوری را بر خود نمی‌پذیریم. از سوی دیگر نیز بر اساس آیات صریح قرآن کریم؛ خداوند سلطه کفار بر مؤمنین را نپذیرفته است.   

حجت الاسلام والمسلمین علیمرادی با تأکید بر این که عده‌ای فریب خورده داخلی خواسته یا ناخواسته بر طبل دشمن می‌کوبند، گفت: اصرار از خارج برای مذاکره بر سر توان دفاعی کشور به منزله هدف قرار دادن ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران است./878/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات