۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۶
کد خبر: ۵۵۵۸۵۱
برای شرکت در اجتماع عظیم عزادارن فاطمی؛

بیش از ۴۰۰ زائر پیاده به مشهد رسیدند

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده اما م‌رضا(ع) گفت: ۴۰۰ نفر از شهرهای کوفه، نجف کربلا و سامرا به همراه زائران افغانی و ایرانی در قالب یک کاروان زیارتی پیاده روز ۲۶ بهمن ماه از نیشابور به سمت مشهد حرکت کرده بودند؛ همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مشهد می رسند.
حرم رضوی

به گزارش خبرگزاری رسا در مشهد، حسین رضایی، سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام‌ رضا(ع) گفت: 400 نفر ازشهرهای کوفه؛ نجف؛ کربلا و سامرا بهمراه زائران افغانی و ایرانی در قالب یک کاروان زیارتی پیاده روز 26 بهمن ماه از نیشابور به سمت مشهد حرکت کرده بودند؛ همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) به مشهد می رسند.

وی با بیان اینکه اعضاء این کاروان که همگی مرد هستند ششمین سال است که مسیر نیشابور تا مشهد را پیاده طی می کنند، اظهارکرد: این  عزیزان در مسیر راه از خدمات رفاهی؛ فرهنگی و درمانی ایستگاههای ثابت بین راهی  نیشابوربه مشهد شامل چرم سازی؛ موکب امام حسن مجتبی (ع)؛راهدارخانه ابرش؛ ایستگاههای جواد الائمه کفشداران و میقات الرضا و رباط خاکستری استفاده و اطراق کردند.

سخنگوی جمعیت خدمتگزار زائران پیاده امام ‌رضا(ع) گفت: کلیه هزینه های زائران پیاده در طول سفر توسط خیرین تامین و یک تیم امداد رسان و خدمات این کاروان را همراهی می کنند و این کاروان عصر امروز دوشنبه به مشهد وارد و مورد استقبال مردم ولایتمدار مشهد قرار می گیرند و پس از زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) در محل پیش بینی اسکان داده می شوند.

وی گفت: همچنین کاروان پیاده 80 نفری عراقی که مدت 60 روز درراه بودند روز گذشته نیز وارد مشهد شدند و زائران پیاده فردا در اجتماع عظیم مردمی عزادارن فاطمی شرکت می کنند./934/د۱۰۳/ب۱

ارسال نظرات