۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۰
کد خبر: ۵۵۵۸۲۰

برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن در مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه خرم آباد گفت: دوره آموزشی حفظ قرآن با حضور ۳۰ نفر از خواهران طلبه در این مدرسه برگزار می شود.
قرآن

سمیه موحدی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: دوره آموزشی حفظ قرآن ویژه خواهران طلبه این مدرسه در حال برگزاری است.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد با بیان اینکه کلاس های آموزشی حفظ قرآن روزهای یکشنبه در طول هفته برگزار می شود، افزود: در این کلاس ها 30 نفر از طلاب خواهر شرکت دارند.

موحدی هدف از برگزاری دوره آموزشی حفظ قرآن را انس بیشتر طلاب با قرآن عنوان کرد و گفت: تکیه بر علوم قرآنی و دینی لازمه فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ است.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی خواهران طلبه یادآور شد: برای موفقیت در عرصه تبلیغ باید به تعالیم دینی و قرآنی تکیه کرد و با بهره مندی از آموزه های دینی به نیازهای مخاطبان پاسخ داد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه فاطمیه(س) خرم آباد ادامه داد: در راستای انس بیشتر طلاب با قرآن، برنامه حفظ و تفسیر قرآن افزون بر برنامه‌های درسی حوزه در این مدرسه اجرا می‌شود و مورد استقبال طلاب نیز قرار دارد.

موحدی در ادامه انس با قرآن را امری ضروری برای طلاب خواند و ابراز داشت: انس با قرآن موجب رشد معنوی و اخلاقی طلبه ها خواهد شد و طلاب باید این مهم را سرلوحه طلبگی خود قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه طلاب در کنار فراگیری علوم درسی نباید انس با قرآن را فراموش کنند، خاطرنشان کرد: انس با این کتاب الهی رمز موفقیت طلبه در مسیر طلبگی و انجام رسالتی تبلیغی است./9451/ت303/ب1

ارسال نظرات