۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳
کد خبر: ۵۵۵۸۱۵
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

فضای مجازی هیچ گاه جای کتاب را نمی گیرد

جوروند با اشاره به اینکه فضای مجازی هیچگاه جای کتاب را نخواهد گرفت، گفت: ارتباط نوستالوژیکی با کتاب های چاپی و ورق داریم که میزان بازدید از نمایشگاه کتاب هم گویای اهمیت کتاب های چاپی به جای کتاب های الکترونیک در جامعه است.
محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و اسلامی خوزستان

محمد جوروند، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان ابراز داشت: در این نمایشگاه افزون بر نمایش کتاب؛ برنامه های جانبی فرهنگی، تاریخی، ادبی و هنری برای علاقه مندان اجرا می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان از 25 بهمن تا امروز دایر بود، افزود: فضای مجازی و فعالان رسانه ای تأثیر چشمگیری در حضور علاقه مندان کتاب و تبلیغات رسانه ای نمایشگاه داشتند؛ چنانچه بسیاری از رویدادها و اخبار نمایشگاه از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار دوستداران کتاب قرار می گیرد.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه فضای مجازی هیچگاه جای کتاب را نخواهد گرفت، تصریح کرد: ارتباط نوستالوژیکی با کتاب های چاپی و ورق داریم و میزان بازدید از نمایشگاه هم گویای اهمیت کتاب های چاپی در برابر کتاب های الکترونیک در جامعه و عدم توجه بیش از حد جوانان به فضای مجازی است.

همچنین مرتضی جمشیدی، مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان با بیان اینکه 538 ناشر از سراسر کشور در نمایشگاه حضور یافته اند، عنوان داشت: کتاب های موجود در نمایشگاه در زمینه کمک آموزشی، دانشگاهی، رمان، تاریخ، مذهبی، حوزوی، کودک، ادبیات و عربی هستند که به واقع در این نمایشگاه 68 هزار عنوان کتاب با تخفیف 30 درصدی در اختیار علاقه مندان قرار داشت.

مدیر اجرایی دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان به استقبال بسیار علاقه مندان حوزه کتاب اشاره کرد و گفت: 650 میلیون بُن کتاب برای نمایشگاه اختصاص یافته است.

این مقام مسؤول با بیان اینکه 17 ناشر عربی در نمایشگاه حضور پیدا کرده اند، تصریح کرد: 45 ناشر استانی در نمایشگاه حضور پیدا کردند ضمن اینکه حضور اساتید به نام کشوری از نقاط قوت نمایشگاه محسوب می شود./9456/ت۳۰۳/ب۲

ارسال نظرات