۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
کد خبر: ۵۵۵۷۸۶
نماینده ولی فقیه در لرستان:

زندگی حضرت فاطمه برای همگان الگو است

نماینده ولی فقیه در لرستان با تدکید بر ضرورت شناخت شخصیت حضرت فاطمه(ع) گفت: زندگی این بانوی بزرگ برای همگان الگو است.
امام جمعه خرم آباد

حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، با تسلیت سالروز شهادت حضرت فاطمه(س) بیان داشت: زندگی حضرت فاطمه(س) برای همگان اسوه و الگو است.

وی به ولایتمداری و ولایت‌پذیری حضرت فاطمه(س) اشاره و عنوان کرد:  پس از پیامبر(ص) حضرت فاطمه(س) امت اسلام را آگاه ساخت.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی ادامه داد: با الگو گیری از حضرت فاطمه(س) و اهل بیت(ع) باید رسالت عظیم و فرهنگ دفاع از ولایت را در جامعه نهادینه سازیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان حضرت فاطمه(س) را محور خشنودی و خشم خدا نام برد و افزود: همه برکات ما به واسطه نور وجودی حضرت زهرا(س) است.

وی با تأکید بر ضرورت شناخت شخصیت حضرت فاطمه(س) اظهار داشت: شناخت این شخصیت بزرگ لازمه نهادینه سازی و تبیین سبک زندگی اسلامی در جامعه است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی نهادینه سازی سبک زندگی اسلامی را ضروری مهم خواند و گف: در راستای تبیین این مهم می توان جلوی تهاجم فرهنگی و ناهنجاری اجتماعی گرفته شود.

وی  اظهار داشت: در این ایام با استفاده از ظرفیت های تبلیغی باید به خوبی نسل جوان جامعه اسلامی را با ابعاد شخصیتی بانوی بزرگ اسلام، حضرت فاطمه(س) آشنا ساخت و با تبیین ارزش ها بین این قشر آنان را در برابر هجمه های فرهنگی مصون ساخت./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات