۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۵۷۶۲
پیش از ظهر امروز؛

یادواره شهدای روحانی در مدرسه امام جعفرصادق اندیمشک برگزار شد

یادواره شهدای روحانی با تجلیل از طلاب و روحانیان مدافع حرم در مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک برگزار شد.
یادواره شهدای روحانی شاهین شهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، یادواره شهدای روحانی شهرستان اندیمشک با حضور علما، فضلا، روحانیان شهرستان و با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری پیش از ظهر امروز در مدرسه امام صادق(ع) برگزار شد.

در این یادواره که برای پاسداشت 11 شهید روحانی شهرستان و با حضور طلاب و اساتید مدرسه امام جعفر صادق(ع) اندیمشک برگزار شد، نخست مداحی و روضه خوانی از سوی یکی از طلاب حوزه برگزار و در ادامه مدیر مدرسه علمیه با تشکر از حضور مدعوین مطالبی را درباره شهدای روحانی بیان کرد.

در این باره حجت الاسلام حمیدرضا خادمی، معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه یادواره مذکور یادواره شهدای روحانی شهرستان است، خاطرنشان شد: در این یادواره از طلبه ها و روحانیان مدافع حرم مدرسه تجلیل به عمل آمد.

معاون تهذیب مدرسه امام جعفرصادق(ع) اندیمشک با بیان اینکه در این یادواره از روحانیان میرالی، جیل زاده و نامداری تجلیل به عمل آمد، افزود: در این یادواره نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری از معاونان مدرسه که در راستای ارتقای فعالیت های آموزشی، پژوهشی و تهذیبی فعالیت کرده اند، تجلیل به عمل آورد.

این مقام مسؤول یادآور شد: شهیدان حمزه وند، جشنی، کیهانی، صالح فر و دانش از جمله شهدای روحانی شهرستان هستند.

حجت الاسلام خادمی با بیان اینکه پاسداشت شهدای روحانی شهرستان اندیمشک از مدت ها پیش و با تحقیق و بررسی چندین ماهه انجام شد، عنوان داشت: مردم شهرستان با تعداد شهدای روحانی اندیمشک، تألیفات، فعالیت های اجتماعی و سیاسی شان آشنایی نداشتند اما با پیگری های انجام شده در اندیمشک، دزفول و مرکز استان و رزمندگان و همسنگران؛ نام و فعالیت های شهدای روحانی استخراج شد./۹۴۵۶/پ204/ب1

ارسال نظرات