۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۱
کد خبر: ۵۵۵۷۰۶
نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت:

اختلاف افکنی بین مسلمانان از اهداف دشمن است

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر با اشاره به این که اختلاف افکنی بین مسلمانان از اهداف دشمن شمرده می شود، گفت: مسلمانان وظیفه دارند از اختلاف افکنی دوری کنند زیرا دشمنان می خواهند با ایجاد تفرقه، درگیری به وجود آورد.
حجت الاسلام قاضی عسکر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی قاضی عسکر نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت امشب در حسینیه ثارالله این شهر در جمع مردم کرمان، گفت: کسانی که با ظلم و عدل در جامعه اسلامی حکومت می کنند سبب نابودی می شوند.

وی افزود: انسان وظیفه دارد که در مسیر ایمان حرکت کند و مسلمان واقعی می کوشد تا با تقوای الهی و اعمال صالح رستگار شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسگپکر با بیان این که مسیر ایمان انسان را در دنیا خوشبخت می کند، اظهار داشت: داشتن ایمان و تقوا انسان را مشمول رحمت و الطاف الهی قرار می دهد.

وی با توجه به این که بعضی از مردم ایمان به خدا را درست یاد نگرفته اند، تصریح کرد: گناه سبب فروپاشی جامعه می شود و مردم باید از گناه دوری کنند.

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت تاکید کرد: زندگی انسان با پرهیز از گناهان شیرین شده و انسان در برابر خداوند سربلند می شود.

وی ایراد کرد: جنگ و تهاجم به مظلومین سبب عذاب الهی شده و متجاوزان در طول تاریخ چهره خبیثشان برای مردم معرفی می شود.

حجت الاسلام والمسلمین قاضی عسکر بیان کرد: انسانهای مسلمان وظیفه دارند از اختلاف افکنی دوری کنند زیرا دشمنان می خواهد با ایجاد تفرقه بین مسلمانان درگیری به وجود آورند.

وی در پایان با بیان این که اختلاف افکنی بین مسلمانان از اهداف دشمن شمرده می شود، گفت: اقتدار مسلمانان با متحد شدن در مشترکات، سبب شکست دشمنان می شود./۹۷۰۷/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات