۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۵۵۶۵۲

طرح مجازی بانوی بی نشان برگزار می شود

طرح مجازی بانوی بی نشان در راستای بزرگداشت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از سوی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه برگزار می شود.
بانوی بی نشان

به گزارش خبرگزاری رسا، اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، به مناسبت فرا رسیدن ایام سوگواری شهادت بانوی شهیده و الگوی زنان عالم حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا (سلام الله علیها) ، جهت تولید و انتشار محتوای متناسب با ایام فاطمیه، طرح «بانوی بی نشان» را ویژه مبلغان مجازی ارائه می نماید.

حجت الاسلام وحیدرضا ملکی رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز شهادت بانوی کرامت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام فاطمیه ، در راستای بزرگداشت ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) و دفاع از کیان اهل بیت عصمت و طهارت (علیهم السلام) در مقابل هجمه ها و شبهات مطرح شده از سمت فرقه ضاله وهابیت و جریانات تکفیری طرح «بانوی بی نشان» در فضای مجازی اجرا می شود.

وی با بیان اهداف این طرح افزود: این طرح درمحورهای « سنت و سیره حضرت زهراء (سلام الله علیها) با رویکرد پاسخ به شبهات (کلامی و فقهی) وهابیت و جریانات تکفیری و شهادت حضرت زهراء (سلام الله علیها) با رویکرد پاسخ به شبهات وهابیت و جریانات تکفیری»اجرا می شود.

رئیس اداره تبلیغ مجازی معاونت فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: این طرح در دوبخش تولید محتوا و بازنشر آن در فضای مجازی اجرا می شود که در بخش تولید محتوا ، مبلغان مجازی در قالب های متن، گرافیک ، کلیپ صوتی و تصویری، بازی و نرم افزار با رعایت ضوابط طرح، تولید محتوا می نمایند. و در بخش بازنشر محتواهای منتخب تولید شده در اختیار سایر مبلغان مجازی قرار خواهد گرفت و شرکت کنندگان در این بخش، این محتواها را در محیط های شبکه های اجتماعی و پیام رسان تحت مدیریت خود بطور گسترده منتشر می کنند.

حجت الاسلام ملکی با اشاره به فرصت محدود شرکت در طرح مناسبتی «بانوی بی نشان» تاکید کرد: مبلغان مجازی برای شرکت در بخش تولید محتوا از ۲۶ بهمن ماه تا ۱۶ اسفند ماه فرصت دارند محتوای تولیدی خود را از طریق میز کار شخصی در سایت بلاغ ارسال نمایند. بخش بازنشر این طرح از اول اسفند ماه آغاز و تا بیستم اسفند ماه ادامه خواهد داشت و مبلغان تا ۲۵ اسفند ماه فرصت دارند گزارش بازنشر خود را از طریق میز کار شخصی خود ارسال نمایند. علاوه بر حمایت هایی که مطابق ملاک های ارزیابی صورت می گیرد،  به نفرات برتر در دو بخش تولید و انتشار هدایایی تقدیم می شود.

رئیس اداره تبلیغ مجازی ضمن آرزوی موفقیت برای همه مبلغان مجازی گفت: مبلغان می توانند برای آشنایی با قوانین مرتبط با بخش تولید و بازنشر طرح «بانوی بی نشان» و دسترسی به منابع پیشنهادی، به میز کار شخصی خود قسمت فراخوان فعالیت های مناسبتی مراجعه کنند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات