۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۴
کد خبر: ۵۵۵۶۴۰
معاون پژوهش مدرسه امام صادق مطرح کرد؛

بررسی معضلات اجتماعی از سوی مجمع روحانیت شهرستان خرمشهر

معاون پژوهش مدرسه علمیه امام صادق خرمشهر از بررسی معضلات اجتماعی از سوی مجمع روحانیت شهرستان خبر داد.
حوزه علمیه

حجت الاسلام یوسف شاه ملکی، معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به شرکت پنج طلبه مدرسه در دومین جشنواره علامه حلی استانی اظهار داشت: کارگاه هفتگی پژوهشی با حضور اساتید مدرسه و در راستای تحقیقات و پژوهش های حوزوی و بررسی معضلات و چالش های اجتماعی با استفاده از کتابخانه غنی مدرسه برای طلاب برگزار می شود.

معاون پژوهش مدرسه امام صادق(ع) خرمشهر گفت: طلاب در دوره های برگزار شده از سوی مدارس علمیه شادگان و آبادان شرکت کردند که این دوره ها در قالب نقد یمانی و وهابیت و همچنین بحث درباره نماز جماعت و ائمه جماعات است.

این مقام مسؤول با اشاره به بررسی معضلات اجتماعی شهرستان خرمشهر از سوی طلاب مدرسه خاطرنشان شد: در این باره پس از جمع آوری و دسته بندی در اختیار مجمع روحانیت شهرستان قرار می گیرد تا پس از بازنگری کلی، پیگیری معضلات را از سوی نهادها و ارگان های مربوط شاهد باشیم.

حجت الاسلام شاه ملکی با اشاره به تشکیل شورای تحقیق از یک ماه پیش در مدرسه اظهار داشت: این حوزه بنا به خواسته متولی آن در راستای تحقیق و پژوهش گام برمی دارد و نخستین اقدام این شورا پس از معرفی اعضا بررسی موضوعات اجتماعی با توجه به معضلات روز است./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات