۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۵۵۶۲۸
آیت الله خاتمی در گفت وگو با رسا خبر داد؛

برگزاری انتخابات هیأت رییسه خبرگان در ۲۲ اسفند ‌| تشریح جزئیات جلسه امروز هیأت رییسه

سخنگوی خبرگان جزئیات جلسه امروز هیأت رییسه خبرگان را تشریح کرد و از برگزاری انتخابات هیأت رییسه و کمیسیون های خبرگان در ۲۲ و ۲۳ اسفندماه خبر داد.
آیت الله خاتمی

آیت الله سید احمد خاتمی سخنگوی هیأت رییسه مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، جزئیات جلسه امروز هیأت رییسه خبرگان را تشریح کرد و از برگزاری انتخابات هیأت رییسه و کمیسیون های خبرگان در 22 و 23 اسفندماه خبر داد.

وی افزود: در این جلسه باید مسائل مربوط به اجلاس خبرگان و شخصیت مدعو باید مطرح شود، موضوع دیگر بررسی طرح هایی است که در اجلاسیه خبرگان باید در دستور کار قرار گیرد، این مسائل باید یک ماه مانده به اجلاس رسمی به نمایندگان خبرگان ارسال شود.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه اظهار داشت: در این جلسه دو کار مورد نظر انجام شد و روزهای 22، 23 و 24 اسفند اجلاس رسمی خبرگان را خواهیم داشت و بعد از اجلاس اعضای خبرگان به زیارت حرم مطهر امام راحل و سپس به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند و از رهنمودهای ایشان بهره مند می شوند.

وی ادامه داد: طرح هایی که باید در اجلاس مورد بحث قرار گیرد و شخصیت مدعو مشخص شده است، خوشبختانه راهکار هیأ اندیشه ورز نیز در جلسه مطرح شد و ان شاءالله طرح دوفوریتی در نظر گرفته خواهد شد که طی آن هیأت اندیشه ورز، تعداد آن ها و نحوه انتخاب در صحن علنی بحث می شود، البته کار گروزه اندیشه ورز جلسات متعددی داشته و کارهای خوبی در این رابطه صورت گرفته است.

آیت الله خاتمی همچنین با اشاره به انتخابات هیأت رییسه خبرگان در اجلاسیه اسفندماه ابراز داشت: انتخابات هیأت رییسه و تمام کمیسیون ها در تاریخ اجلاسیه برگزار خواهد شد./1323/

ارسال نظرات