۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳
کد خبر: ۵۵۵۵۷۹
امروز صورت گرفت؛

ورود پیکر مطهر ۸ شهید گمنام به بیرجند

پیکر مطهر هشت شهید گمنام با استقبال مسؤولان استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی وارد فرودگاه بیرجند شد و چهار شهید دیگر نیز عصر امروز وارد بیرجند می شوند.
شهید گمنام

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بیرجند، صبح امروز پیکر مطهر هشت شهید گمنام با استقبال مسؤولان استانی و شهرستانی، فرماندهان نظامی و انتظامی وارد فرودگاه بیرجند شد و چهار شهید دیگر نیز عصر امروز وارد بیرجند می شوند.

این شهدا برای مراسم وداع به شهرستان های نهبندان، قاین، طبس و سرایان منتقل می شوند و مراسم محوری وداع با پیکرهای مطهر شهدای گمنام در مساجد و حسینیه های مرکز استان ازجمله مسجد باقرالعلوم(ع)، مسجد حسین آباد باقران، حسینیه جماران و مسجد امام جعفرصادق(ع) برگزار خواهد شد.

شهدای گمنام ۱۸ تا ۲۸ ساله در عملیات های بدر، محرم، کربلای چهار، خیبر و والفجر هشت از سال 62 تا 67 به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

گفتنی است؛ همزمان با شهادت حضرت زهرا(س) ۶ شهید گمنام در حوزه علمیه رضویه، روستای دستگرد، روستای حاجی آباد، پدافندهوایی بیرجند و دو شهید در روستای بورنگ درمیان، دو شهید در باغستان فردوس و دو شهید نیز در روستای چاهک موسویه قاین تشییع و تدفین می شوند./۸۸۰/پ204/ب1

ارسال نظرات