۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
کد خبر: ۵۵۵۵۲۹

نگاهی به اخبار "کتاب و نشر" در دو هفته‌ای که گذشت

در این بسته خبری به بررسی مهم‌ترین اخبار کتاب و نشر در دو هفته‌‌ گذشته پرداخته شده است.
اخبار کتاب ونشر در هفته گذشته

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، در بسته خبری پیش‌رو، به بررسی مهم‌ترین اخبار کتاب و نشر در دو هفته‌ گذشته پرداخته شده است:

با حضور آیت الله سبحانی؛

پنجمین نمایشگاه کتاب دین آغاز به کار کرد

سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان قم و پنجمین نمایشگاه کتاب دین با حضور حضرت آیت‌الله سبحانی و ناشران داخلی و خارجی در مصلای قم آغاز به کار کرد. علاقه‌مندان برای شرح این خبر اینجا را کلیک کنند.

در قم؛

جشن امضای رمان «رهش» برگزار شد

 

سومین جشن امضای رمان «رهش» با حضور امیرخانی در شهر قم برگزار شد. . علاقه‌مندان برای شرح این خبر اینجا را کلیک کنند.

مرکز تخصصی ائمه اطهار منتشر کرد؛

"مجموعه شناخت و نقد اندیشه سلفیه"

 

معاونت پژوهش مرکز تخصصی ائمه اطهار(ع)، مجموعه ۲۰ جلدی "شناخت و نقد اندیشه سلفیه" را به کوشش محسن فضل‌آبادی منتشر کرده است. علاقه‌مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

دو رساله از "آیت الله فیاض" در یک اثر

این اثر تأملات و دیدگاه های آیت‌الله محمد اسحاق فیاض است که در دو رساله جداگانه با عنوان‌های «حکومت اسلام » و نیز «جایگاه زن در اسلام» تنظیم شده است. علاقه‌مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

حماسه‌سازان همیشه جاوید (۵)؛

نگاهی بر کتاب "از فردو تا فردوس"

 

نویسنده در این کتاب   به بیان خاطرات حجت الاسلام  «اصغر  کربلایی علی فردویی» در زمان حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخته شده است. علاقه‌مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

حماسه‌سازان همیشه جاوید (۴)؛

ناگفته‌هایی از زندگی "احمد فدایی " در یک اثر

در این کتاب به بیان خاطرات حجت الاسلام احمد فدایی در زمان حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخته شده است.. علاقه‌مندان برای شرح این کتاب اینجا را کلیک کنند.

حماسه‌سازان همیشه جاوید (۳)؛

ناگفته‌هایی از "آیت الله شاه‌آبادی" در کتاب "سنگ صبور همه"

 

نویسنده در کتاب «سنگ صبور همه» به بیان خاطرات شهید آیت الله شاه آبادی در زمان مبارزات اوایل انقلاب اسلامی و حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخته است. علاقه‌مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند.

حماسه‌سازان همیشه جاوید (۲)؛

مروری بر مبارزات انقلابی "آیت الله حقانی" در یک کتاب

 

نویسنده در این کتاب به بیان خاطرات آیت الله غلامحسین حقانی در زمان مبارزات اوایل انقلاب اسلامی و حضور ایشان در جبهه‌های حق علیه باطل پرداخته است. علاقه‌مندان برای شرح این کتاب اینجا را کلیک کنند.

حماسه‌سازان همیشه جاوید (۱)؛

مروری بر خاطرات "مصطفی خمینی" در یک اثر

 

نویسنده در کتاب «شوکران شیرین» به وصف و خاطرات شهید حاج سید مصطفی خمینی(ره) پرداخته است. علاقه‌مندان برای مشاهده معرفی این کتاب اینجا را کلیک کنند./۹۹۸/ت ۳۰۲/ش

ارسال نظرات