۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۵
کد خبر: ۵۵۵۴۳۳
به همت اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف؛

نخستین جشنواره آرامش بهاری ویژه طلاب برگزار می شود

نخستین جشنواره آرامش بهاری ویژه طلاب و روحانیان سراسر کشور به همت اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود.
جشنواره ‌آرامش بهاری

حجت الاسلالم ابراهیم احمدی، در گفت و گو  با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری نخستین جشنواره بهاری ویژه طلاب و روحانیان سراسر کشور خبر داد و گفت: این جشنواره از سوی اداره کل اعزام مبلغ سازمان اوقاف و امورخیریه کشور برگزار می شود.

مسؤول برگزاری نخستین جشنواره آرامش بهاری در زمینه شرایط شرکت در این جشنواره گفت: شرکت در این جشنواره برای تمامی طلاب و روحانیانی که دارای تولیدات فرهنگی و پژوهشی هستند آزاد است.

وی با اشاره به موضوعات جشنواره آرامش بهاری گفت: مقابله با آسیب های اجتماعی، ترویج عفاف و حجاب، سواد رسانه ای، مهارت های زندگی و زندگی معنوی از جمله موضوعات نخستین جشنواره آرامش بهاری است.

حجت الاسلام ابراهیمی ادامه داد: قالب های تولیدات در این جشنواره شامل فیلم و صوت، متون ترویجی بلند و کوتاه همچنین ابزارها و ایده های نوین فرهنگی است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیان علاقه مند به شرکت در نخستین جشنواره آرامش بهاری می توانند تا هشتم اسفندماه آثار خود را به اداره کل اعزام و مبلغ سازمان اوقاف و امور خیریه به نشانی قم، 20 متری هنرستان، روبروی مسجد شهید مصطفی خمینی ارسال یا به صورت حضوری مراجعه کنند.

مسؤول برگزاری جشنواره آرامش بهاری اضافه کرد: همچنین طلاب و روحانیان برای ارسال آثار خود می توانند به سامانه اینترنتی خیمه معرفت به نشانی http://www.kheyme-marefat.ir/ مراجعه کنند.

وی به زمان و مکان برگزاری نخستین جشنواره آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: این جشنواره در نیمه دوم اسفندماه در قم برگزار می شود و به آثار برگزیده جوایز نفیسی اهدا خواهد شد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات