۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۵۵۵۳۶۴
امام جمعه همدان:

رعایت اصول انسانی شعار اصلی انقلاب اسلامی است

آیت الله طه محمدی گفت: اگر کسی بتواند حاجت مومنان و مسلمانان را برآورده کند و در این مساله کوتاهی کند مرتکب گناهی بزرگ شده و مسؤولانی که نسبت به این مساله غافل هستند دچاری عذابی دردناک خواهند شد.
نماز جمعه همدان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در نماز جمعه همدان با اشاره به حضور بی سابقه و پرشور مردم در 22 بهمن ماه سال جاری اظهار داشت: حضور پرشور و بی سابقه مردم در 22 بهمن سال جاری را می توان به معجزه ای بزرگ تعبیر کرد.

وی تصریح کرد: من در همدان شاهد حضور تمامی اقشار مردم اعم از پیر و جوان، کودک و نوجوان بودم و از حضور مادرانی که با فرزندان شیر خوار خود در این حماسه ملی شرکت کرده بودند و از این سن به فرزندان خود درس ولایت مداری را یاد می دادند احساس غرور کردم.

امام جمعه همدان با اشاره به 103 سوره آل عمران خاطرنشان کرد: من معتقدم آنچه که سبب اتحاد مردم ایران نسبت انقلاب و اسلام شده چنگ زدن این ملت به ریسمان الهی است و حضور در 22 بهمن یکی از مصادیق این آیه به شمار می رود که ملت ایران در این زمینه همه ساله بهتر از سال قبل از این آزمون الهی سرافزار بیرون می آیند.

وی در ادامه افزود: امروز اگر ایران اسلامی در منطقه و در جهان دارای آبرو و عزتی مثال نزدنی است همه به برکت دیانت، انقلاب و ولایت فقیه است.

آیت الله طه محمدی گفت: انسان ها در غرب بازیچه دست عده ای شده و جایگاه اشرف مخلوقات با پول و تفکر مادی گرایانه عوض شده و این به معنای تباه شدن ارزش انسانی و هدف خلقت است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت جایگاه انسان در دین مبین اسلام خاطرنشان ساخت: در دین مبین اسلام انسان دارای جایگاه والایی است و در تعالیم الهی آبروی انسان جایگاهی همانند جان و حرمت خون را دارد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با اشاره به ضرورت اهمیت به حقوق ملت ابراز داشت: هر کسی در هر مسؤولیتی باید به فکر خدمت به خلق و رعایت اصول انسانی باشد.

وی در ادامه افزود: اگر کسی بتواند حاجت مومنان و مسلمانان را برآورده کند و در این مساله کوتاهی کند مرتکب گناهی بزرگ شده و مسؤولانی که نسبت به این مساله غافل هستند دچاری عذابی دردناک خواهند شد.

امام جمعه همدان در پایان با اشاره به ضرورت آمادگی همه قوا در برابر توطئه های دشمنان بیان داشت: دشمنان همیشه به دنبال ضربه زدن به اسلام و مسلمین بوده و هستند و در این میان باید همه مسؤولان به فکر باشند تا دشمن از تفرقه افکنی و اختلاف به اهداف خود نرسد./979/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات