۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۵
کد خبر: ۵۵۵۳۵۶
امام جمعه خرم آباد:

حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه وفاداری به انقلاب بود

امام جمعه خرم آباد حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن را یادآور ایستادگی ملت پای انقلاب خواند و گفت: مردم با حضور خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ثابت کردند که با وجود مشکلات و فشارهای اقتصادی همچنان نسبت به انقلاب و نظام وفادار هستند.
امام جمعه خرم آباد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، در خطبه های نماز جمعه این هفته از حضور پر شور مردم لرستان در راهپیمایی 22 بهمن ماه قدردانی کرد.

وی به افزایش 25 درصدی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن اشاره و عنوان کرد: این حضور نشان از ایستادگی ملت پای انقلاب و آرمان های نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن نشانگر وفاداری به انقلاب و نظام بود، اظهار داشت: جلوه های مختلف و بی نظیری مردم با حضور خود در راهپیمایی خلق کردند و در سایه این حضور پاسخی محکم به دشمنان داخلی و خارجی نظام دادند.

وی به مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری مردم جامعه اشاره و بیان کرد: مردم با آمدن به صحنه در یوم الله 22 بهمن ماه باری دیگر به بیگانگان و دشمنان نظام و انقلاب ثابت کردند که وجود این مشکلات از اراده و عشق این ملت نسبت به انقلاب کم نمی کند.

شکرانه حضور عظیم مردم، تلاش برای رفع مشکلات است

امام جمعه خرم آباد تأکید کرد: مسؤولان باید قدردان حضور مردم در صحنه باشند و بهترین قدرددانی رفع مشکلات اقتصادی، معیشتی و بیکاری آنان است.

وی با تصریح به اینکه مسؤولان با روحیه جهادی و مدیریت انقلابی در راستای حل مشکلات مردم گام بردارند، اراز داشت: اگر می خواهیم صدای مردم را بشنویم باید صدای مردم راهپیمایی کننده را بشنویم.

ضرورت الگو گیری از سبک زندگی فاطمی در جامعه اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی فرا رسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت گفت و بر ضرورت الگو گیری از سبک زندگی فاطمی در جامعه تأکید کرد.

وی با بیان اینکه مشی سیاسی حضرت فاطمه(س) مشی همراهی و پشتیبانی از ولایت است، اظهار داشت: همه باید زندگی و مبارزات سیاسی حضرت فاطمه را الگو قرار دهیم.

سقوط جنگنده اسراییلی موجب حاکم شدن وحشت در اردوی رژیم صهیونیستی شد

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به سقوط جنگنده اسراییلی از سوی پدافند سوریه خاطرنشان کرد: این اقدام ترس و وحشت را در اردوی رژیم صهیونیستی حاکم کرد و در این راستا ثابت شد که این رژیم توانایی جنگ مستقیم در سوریه و لبنان ندارد./9451/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات