۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
کد خبر: ۵۵۵۳۵۵
آيت الله نمازي:

ملت ايران با حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن دشمن را مأيوس كرد

نماينده ولي فقيه در كاشان با تقدير و تجليل از حضور گسترده ملت بزرگ ايران در راهپيمايي ۲۲ بهمن، گفت: دشمن كه تصور كرده بود ملت ايران خسته و پشيمان شده است با حضور گسترده خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن سبب ياس دشمنان اسلام و استكبار جهاني شد.
آيت الله عبدالنبي نمازي

به گزارش خبرنگار خبرگزاري رسا در كاشان، آيت الله عبدالنبي نمازي امروز در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه كاشان در مصلي بقيه الله الاعظم اين شهرستان، گفت: ايمان و تقوا داراي نشانه ها و ويژگيهاي زيادي است كه يكي از نشانه هاي ايمان و تقوا، دوست داشتن بندگان خدا و محبت و م مودت به بندگان خدا است.

وي در ادامه با تقدير و تجليل از حضور گسترده ملت بزرگ ايران در راهپيمايي 22 بهمن، ابراز کرد: دشمن كه تصور كرده بود ملت ايران خسته و پشيمان شده است با حضور گسترده خود در راهپيمايي 22 بهمن سبب ياس دشمنان اسلام و استكبار جهاني شد.

آيت الله نمازي همچنين با اشاره به فرازهايي از پيام  تقدير و تشكر رهبر معظم انقلاب از ملت ايران، گفت: ملت سربلند ايران پاسخ قاطع و دندان شكن به بيگانگان و دشمنان دادند و عملا زنده بودن و پويا بودن انقلاب را به رخ دشمن كشيدند و مسؤولان كشور بايد قدر اين پديده بي نظير را بدانند و تلاش كنند تا از ملت عقب نمانند.

نماينده ولي فقيه در كاشان با اشاره به فرا رسيدن سالروز شهادت فاطمه زهرا(س) و تسليت شهادت اين بانوي بزرگوار اسلام، بیان کرد: در عصر انبيای گذشته، اينگونه كه مسلمانها با پيامبراكرم(ص) و اميرمومنان(ع) و با فاطمه زهرا(س) رفتار كردند در هيچ امتي سابقه ندارد كه اينگونه رفتار كرده باشند.

وي به بخشي از مظلوميت هاي فاطمه زهرا(س) اشاره كرد و افزود: محل قبر فاطمه زهرا(س) و تاريخ شهادت حضرت مشخص نيست كه اينها همه نشانه هاي مظلوميت فاطمه زهرا(س) و اهل بيت(ع) و ائمه معصومين است.

آيت الله نمازي با اشاره به سالروز شهادت حجت الاسلام والمسلمين شهيد محلاتي نماينده امام در سپاه پاسداران به همراه هشت نفر از نمايندگان مجلس و برخي از قضات و روحانيت تهران، گفت: هواپيمايي اين شهيدان در اول اسفند ماه سال 64  از سوي دو هواپيمايي جنگنده عراقي هدف قرار گرفت و به شهادت رسيدند.

وي همچنين با اشاره به فرا رسيدن 25 بهمن سالروز صدور فتواي تاريخي امام خميني(ره) عليه  سلمان رشدي نويسنده كتاب آيات شيطاني، ابراز کرد: صدور فتواي قاطع امام راحل در جهان اسلام و غرب همانند زلزله اي سنگين امواج فراواني را ايجاد كرد.

نماينده ولي فقيه در كاشان در ادامه يادآور شد: رييس جمهور آمريكا كه با پرداخت رشوه  تلاش مي كند فساد اخلاقي او افشا نشود، چگونه چنين فردي كه در گرداب فساد و فحشا و جنايت  غرق شده است مي خواهد بر دنيا حكومت كند.

وي در ادامه افزود: ترامپ رييس جمهوري آمريكا كه در تبليغات رياست جمهوري آمريكا هميشه دولت هاي قبلي آمريكا را به هزينه هاي نظامي در خاورميانه محكوم مي كرد و معتقد بود اين هزينه ها بايد براي آباداني و توسعه راه ها و خيابانها و ساختارآمريكا هزينه شود، امروز راه روساي جمهور سابق آمريكا را مي رود و درآمدهاي مردم آمريكا را هزينه جنگ افزارهاي نظامي و برافروختن آتش جنگ در خاورميانه بر عليه اسلام و مسلمانان  مي‌كند./1307/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات