۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۵۵۵۳۴۶
مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان:

کیفی سازی مدارس علمیه در اولویت قرار دارد

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان گفت: در پذیرش طلاب جدیدالورود همواره کیفی سازی در دستور کار مدیران حوزه قرار دارد و در مراحل پذیرش تلاش می شود افرادی با استعداد، توانمند و با انگیزه جذب حوزه شود.
حجت الاسلام موسوی. لرستان

حجت الاسلام سیدعلی موسوی، مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: پذیرش در حوزه های علمیه فرصتی مناسب برای تربیت نسلی انقلابی و هدایت دینی نسل جوان است.

وی با اشاره به پذیرش در حوزه های علمیه عنوان داشت: با استفاده از ظرفیت های تبلیغی و رسانه ای باید نسل جوان را نسبت به زمان و نحوه پذیرش در حوزه های علمیه آشنا ساخت و بتوان از بین علاقه مندان ورود به حوزه افراد با استعداد را جذب کرد.

مدیر حوزه های علمیه خواهران لرستان با بیان اینکه پذیرش داوطلبان علاقه مند، با استعداد و با انگیزه امری مهم برای ارتقای سطح علمی در مدارس علمیه است، افزود: برای جذب افرادی توانمند و با استعداد تدابیری اندیشیده شده است که مورد توجه مدیران و معاونان مدارس قرار گیرد.

وی حوزه های علمیه را سنگر تعلیم و تربیت و نقش آفرین در ارتقای فرهنگی عنوان کرد و گفت: فعالیت حوزه در هدایت دینی جامعه و ارتقای فرهنگ مؤثر است.

حجت الاسلام موسوی بیان داشت: با استفاده از ظرفیت حوزه می توان جامعه را در برابر آسیب های اجتماعی مصون ساخت و نسلی انقلابی تربیت کرد که مسؤولیت پذیر باشند و در زمینه های مختلف نقش آفرین باشند.

مدیر حوزه علمیه خواهران لرستان در پایان بیان کرد: در امر پذیرش طلاب نو ورود کیفیت در اولویت قرار دارد و در مراحل پذیرش باید به این مهم توجه شود تا بتوان شاهد رشد و ارتقای سطح علمی طلاب بود./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات