۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۸
کد خبر: ۵۵۵۲۸۱
رییس سازمان اوقاف:

منابر جای مباحث اختلاف انگیز نیست

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه بر لزوم پرهیز مبلغان از طرح مسائل اختلاف انگیز در منابر تاکید کرد.
همایش بزرگ فاطمیه همایش بزرگ فاطمیه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین علی محمدی پیش از ظهر امروز در همایش فاطمیه، ویژه مبلغان اعزامی به سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا(س) که در سالن همایش های مدرسه علمیه امام کاظم(ع) برگزار شد، با تاکید بر تبیین درست شخصیت حضرت زهرا(س) از سوی مبلغان گفت: حضرت زهرا(س) در تمام ابعاد زندگی برای همه قشرهای جامعه الگو است و مبلغان باید به این مطالب بیشتر توجه کنند.

وی با اشاره به امتیاز ویژه حضرت زهرا(س) اظهار داشت: یکی از امتیازات بزرگ حضرت زهرا(س) بندگی خدا است و این موضوع یکی از ابعاد شخصیتی این بانوی بزرگوار است.

رییس سازمان اوقاف و امور خیریه گفت: شخصیت حضرت زهرا(س) در منزل، مسائل اجتماعی، سیاسی مدافع حق و ولایت، قرآن و عترت  از جمله خصوصیات بارز این بانوی بزرگوار بوده است که در این زمینه ها نمونه کاملی هستند. 

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی گفت: مبلغان دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین و امید بخشیدن به مردم جامعه را در مسائل تبلیغی خود لحاظ کنند.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمدی با اشاره به برکات معنوی انقلاب اسلامی اظهار داشت: به برکت انقلاب اسلامی، ایام فاطمیه که پیش از انقلاب مطرح نبود در بعد از انقلاب پر رنگ تر شد و این یکی از خدمات معنوی انقلاب است که باید این خدمات معنوی انقلاب رابه مردم معرفی کرد.

وی با تاکید بر پرهیز از مطرح کردن مسائل اختلافی از سوی مبلغان، خاطرنشان کرد: هیچ امتی با تفرقه به جایی نرسیده و امروز دشمنان به دنبال تحقق همین مساله هستند، بنابراین نباید اجازه بدهیم در مجالس ما مطالبی بیان شود که مورد سوء استفاده دشمنان و معاندان قرار گیرد.

گفتنی است، همایش بزرگ فاطمیه ویژه مبلغان اعزامی به سراسر کشور در ایام شهادت حضرت زهرا(س) با نام طرح سوگواره یاس نبوی، با حضور حضرت آیت الله سبحانی و شخصیت های حوزوی برگزار شد./978/

ارسال نظرات