۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کد خبر: ۵۵۵۲۶۳
حجت الاسلام عباس زاده:

مراسم عزاداری ایام فاطمیه به میزبانی بقاع متبرکه لرستان برگزار می شود

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان گفت: مراسم ویژه دهه دوم ایام فاطمیه به میزبانی ۴۶ بقاع متبرکه شاخص استان برگزار می شود.
معاون فرهنگی اوقاف لرستان

حجت الاسلام محمدجواد عباس زاده، معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: مراسم عزاداری ویژه دهه دوم ایام فاطمیه با حضور مبلغان اعزامی در 46 بقاع متبرکه استان برگزار می شود.

وی به حضور مبلغان در بقاع متبرکه اشاره و عنوان کرد: هم اکنون 120 مبلغ در امام زادگان استان مشغول فعالیت هستند و مراسم ویژه ایام فاطمیه با حضور زائران برگزار می شود.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه لرستان برپایی محافل انس با قرآن، خیمه های معرفتی و سخنرانی مبلغان با محوریت سبک زندگی فاطمی و نهادینه سازی ارزش های دینی و اسلامی برگزار می شود.

وی بیان داشت: مبلغان اعزامی با حضور در خیمه های معرفتی به بیان مسائلی همچون سبک زندگی، حجاب و عفاف، بیان احکام ومسائل روز جامعه می پردازند.

حجت الاسلام عباس زاده تصریح کرد: ترویج و تبیین فرهنگ وقف در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان قرار دارد و مبلغان با بیان مطالبی در راستای اهمیت و ضرورت فرهنگ وقف به منظور ترویج این فرهنگ انجام وظیفه می کنند.

وی حضرت فاطمه(س) را الگویی برای همگان خواند و ادامه داد: باید در زندگی فردی و اجتماعی از سبک زندگی فاطمی الگو گرفت و با ترویج ارزش ها در جامعه جلوی رواج ناهنجاری ها گرفته شود.

حجت الاسلام عباس زاده تشییع جنازه نمادین حضرت زهرا(س) را از دیگر برنامه های ایام فاطمیه عنوان کرد و گفت: این مراسم در جمع مردم برگزار می شود./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات