۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵
کد خبر: ۵۵۵۲۵۵
مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه خبر داد؛

پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت مدرسه علمیه امام خامنه ای

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه از پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت مدرسه علمیه امام خامنه ای خبر داد و ابراز امیدواری کرد ساخت و افتتاح این مدرسه در سال آینده صورت گیرد.
حجت الاسلام فاضلی پیردوستی

حجت الاسلام حجت الله فاضلی پیردوستی مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: توسعه امکانات آموزشی و فراهم کردن بستر تعلیم و تربیت امری بسیار مهم و اثرگذار در تربیت دینی طلاب است.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه تصریح کرد: در همین راستا ساخت مدرسه علمیه امام خامنه ای (مدظله العالی) ادامه داشته و تا کنون این پروژه با پیشرفت 60 درصدی همراه بوده است.

وی در ادامه بیان داشت: خوشبختانه هیات امنا و خیران در ساخت و تکمیل این پروژه اهتمام ویژه ای داشته و در پی تامین اعتبار مورد نیاز پروژه و به دنبال آن، تکمیل و افتتاح این مدرسه علمیه هستند.

حجت الاسلام فاضلی پیردوستی تاکید کرد: مسؤولان و خیران در این پروژه با جدیت و تلاش به دنبال ایجاد فضای مناسب آموزشی برای طلاب خواهر بوده و تا تکمیل پروژه دست از تلاش نخواهند کشید.

این مسؤول اظهار داشت: تربیت طلاب شایسته و حضور آنها در جامعه زمینه را برای اصلاح جامعه فراهم کرده و جامعه ای آرمانی مبتنی بر ارزش های دینی و اعتقادی بوجود می آورد.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان کرمانشاه با اشاره به حمایت های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه از پروژه ساخت مدرسه علمیه امام خامنه ای (مد ظله العالی) مطرح کرد: آیت الله علما اخیرا از روند ساخت مدرسه علمیه بازدید کرده و بر تامین اعتبار مورد نیاز پروژه از سوی هیات امنا و مسوولان و خیرین تاکید داشتند.

حجت الاسلام فاضلی پیردوستی در پایان ابراز امیدواری کرد که ساخت و افتتاح مدرسه علمیه امام خامنه ای (مدظله العالی) در سال آینده صورت گیرد./857/ت303/ب1

ارسال نظرات