۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
کد خبر: ۵۵۵۲۵۴
معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان خبر داد؛

زنگ معرفت و سفیران فاطمی ویژه برنامه های حوزه علمیه همدان در ایام فاطمیه

حجت الاسلام ارتقایی گفت: ویژه برنامه سفیران فاطمی بالغ بر ۶۰۰ جلسه مراسم سخنرانی فاطمی و عزاداری در ۲۰۰ روستای استان انجام شده و در بعضی از مناطق محروم حتی تمامی هزینه های برگزاری مراسم را حوزه و مبلغان عهده دار شده اند.
حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حجت الاسلام مهدی ارتقایی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان و مسؤول مؤسسه سراج همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان بیان داشت: ویژه برنامه زنگ معرفت در اکثر مدارس آموزش و پرورش همدان با حضور مبلغان حوزه علمیه همدان و قم برگزار شد.

وی تصریح کرد: در این طرح با استفاده از 45 مبلغ حوزه علمیه قم و همچنین مبلغان همدانی در اکثر مدارس همدان حاضر و به گفتمان دینی با دانش آموززان پرداختند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان عنوان کرد: حوزه علمیه همدان بالغ بر 150 مبلغ طرح هجرت را به روستا های استان اعزام کرده و در ایام فاطمیه حد اقل در هر روستا 6 سخنرانی فاطمی برگزار می شود.

وی در ادامه با اشاره به ویژه برنامه سفیران فاطمی در 200 روستا استان خاطرنشان کرد: در 200 روستای فاقد روحانی با همکاری دفتر حضرت آیت الله نوری همدانی  مراسم ایام فاطمیه برگزار شده است.

حجت الاسلام ارتقایی گفت: ویژه برنامه سفیران فاطمی بالغ بر 600 جلسه مراسم سخنرانی فاطمی و عزاداری در 200 روستای استان انجام شده و در بعضی از مناطق محروم حتی تمامی هزینه های برگزاری مراسم را حوزه و مبلغان عهده دار شده اند.

وی در ادامه گفت: مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) به صورت گروهی و جهادی روستا های کبودراهنگ و گل تپه را و مدرسه علمیه آیت الله دامغانی(ره) نیز روستا های قهاوند را به صورت جهادی پوشش می دهند.

مسؤول مؤسسه سراج همدان گفت: مبلغان اعزامی از قم در همدان و روستاهای همدان مشغول به تبلیغ در ایام فاطمیه بوده و 350 جلسه سخنرانی دین در ایام فاطمیه در شهر همدان تا کنون برگزار شده است.

وی در پایان افزود: همکاری مؤسسه سراج همدان با ستاد شؤون فرهنگی تامین محتوای ایام فاطمیه بوده و این محتوی با مدیریت حجت الاسلام امین عباسی تولید و در بین مبلغان تقسیم شد./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات