۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
کد خبر: ۵۵۵۲۵۳
معاون اجرایی حزب الله:

فداکاری های ایران نبود منطقه تحت سیره داعش قرار می گرفت

قاووق تأکید کرد: چنانچه ایران در سوریه، عراق و به طور کلی منطقه فداکاری نمی‌کرد تمام منطقه ما سقوط کرده بود و امروز تحت سیطره داعش بودیم.
شیخ نبیل قاووق معاون اجرایی حزب الله

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، شیخ نبیل قاووق معاون اجرایی حزب الله امروز (پنجشنبه 26بهمن‌ماه) در همایش راز رضوان ویژه گرامیداشت دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه که در تالار وزارت کشور برگزار شد ضمن تشکر از سردار قاسم سلیمانی اظهار داشت: در روزی که سپری می کنیم دو شهید بزرگ جهادی یعنی عماد مغنیه و  سید عباس موسوی راغب به درج شهادت نائل شدند.

وی ادامه داد: امروز دهمین سالگرد شهادت عماد مغنیه را برگزار می‌کنیم در حالی که همچنان روح شهید مغنیه در جبهه مقاومت گسترده است، در واقع عماد عقل استراتژیک و هدف نخست دستگاه های اصلاعاتی جهانی بود.

معاون اجرایی حزب الله با بیان اینکه عماد مغنیه سرباز وفادار امام خامنه‌ای و امام خمینی(ره) بود، تاکید کرد: عماد در طول حیات خود برای فلسطین زندگی کرد و شهید شد، در اصل فلسسطین همه چیز او بود، او از زمان نخستین عملیات استشهادی علیه اسرائیل در منطقه صور حضور داشت و تمام معادلات برتری جویانه اسرائیل را در هم شکست.

قاووق یادآور شد: عماد مغنیه سرآغاز پیروزی‌های لبنان و فلسطین علیه رژیم صهیونیستی بود، او در سال 2000میلادی در هنگام آزادسازی جنوب لبنان در روز یکشنبه اطاق عملیات را رها کرد و به سوی سیم خاردارهای عملیاتی اسرائیل حرکت کرد، در نظر او آن روز شکوهمندترین روز زندگی اش بود که توانست به مرزهای فلسطین برسد.

وی در پایان گفت: چنانچه ایران در سوریه، عراق و به طور کلی منطقه فداکاری نمی‌کرد تمام منطقه ما سقوط کرده بود و امروز تحت سیطره داعش بودیم، در اصل ایران عمق امنیتی و استراتژیکی مقاومت در فلسطین، سوریه ، عراق و لبنان و حامی دائمی و همیشگی و راهبردی است./816/پ۲۰۲/ق

ارسال نظرات