۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶
کد خبر: ۵۵۵۲۵۱
مدیر مرکز جامعه المصطفی اصفهان:

جامعه المصطفی بستر تبیین معارف اسلام را در جهان فراهم آورده است

مدیر مرکز جامعه المصطفی اصفهان با بیان این که جامعه المصطفی بستری برای تبیین اسلام در جهان را فراهم آورده است، گفت: باید با تمام قوا از افرادی که در ۱۳۵ کشور جهان پرچم دار تبیین معارف اسلامی هستند، پشتیبانی به عمل آید.
حجت الاسلام ملکی مدیر جامعه المصطفی اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان،  حجت الاسلام سید ابراهیم ملکی در اختتامیه بیست و سومین دوره مسابقات قرآنی مرکز جامعه المصطفی العالمیه که در سالن همایش اهل بیت(ع) واقع در چهار راه فرشادی برگزار شد، گفت: جامعه المصطفی پرچم دار تبلیغ اسلام ناب در جهان است.

وی در ابتدا افزود: جامعه المصطفی پرچم دار تبلیغ اسلام و حرکت قرآن و تبیین اسلام ناب در سرتاسر جهان است و می توان جامعه المصطفی را ثمره انقلاب دانست.

حجت الاسلام ملکی با بیان این که اصفهان شهر علما و شهدا است، تبیین کرد: برای نخستین بار این جشنواره در شهری غیر از شهر قم یعنی اصفهان برگزار شد و از این رو بنده از همه عزیزانی که در برپایی این جشنواره کمک کردند، تشکر می کنم.

مدیر مرکز جامعه المصطفی اصفهان خاطرنشان کرد: حضرت آیت الله مظاهری بعد از این که متوجه شدند تصویرشان در بنرها چاپ شده است و قرار است از ایشان تقدیر و تشکر مختصری انجام گیرد، از آمدن در این جلسه امتناع کردند ولی بعد از این که بنده ایشان را ملاقات کردم و خدمتشان عرض کردم افرادی از ۷۲ ملت آمده اند تا از بیانات شما بهرمند شوند، ایشان پذیرفتند.

وی در پایان با بیان این که جامعه المصطفی بستری برای تبیین اسلام در جهان را فراهم آورده است، گفت: باید با تمام قوا از افرادی که در ۱۳۵ کشور جهان پرچم دار تبیین معارف اسلامی هستند، پشتیبانی به عمل آید./۸۶۷/پ204/ب1

ارسال نظرات