۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۵۵۵۲۴۶
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر:

فعالیت جهادی در عرصه فرهنگی لازمه مقابله با تهاجم فرهنگی است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر بر اهمیت و ضرورت اجرای برنامه های فرهنگی اشاره و عنوان کرد: در این عرصه با جهاد فرهنگی باید در ارتقای فرهنگ دینی و مقابله با فرهنگ غربی اقدام کرد.
حوزه علمیه

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به آیه 78 سوره مبارک حج اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به معنای این آیه در راه خدا آنچنان که شایسته جهاد است، باید جهاد صورت گیرد.

وی فعالیت در عرصه فرهنگی را افتخاری بزرگ دانست و افزود: در این عرصه برای ارتقای فرهنگ دینی و مقابله با تهاجم فرهنگی باید جهاد کرد.

شاهوردی عنوان داشت: طی برنامه ریزی که صورت گرفته است، مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر هر هفته میزبان دو مدرسه از مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان الشتر است.

وی هدف از حضور دانش آموزان به مدارس علمیه را شرکت در برنامه های فرهنگی تبلیغی و بازدید ازقسمت های مختلف مدرسه علمیه عنوان کرد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر اظهار داشت: برگزاری برنامه های فرهنگی تبلیغی فرصتی مناسب بوده تا بتوان با اجرای برنامه های هدفمند و انجام فعالیت های فرهنگی در زمینه هدایت صحیح دانش آموزان و بصیرت بخشی بین این قشر برای مقابله در برابر تهاجم فرهنگی اقدام کرد.

وی در ادامه با اشاره به پذیرش طلبه در مدارس علمیه بیان داشت: بازدید ددانش آموزان و آشنایی با طلاب و فضای آموزشی مدارس علمیه فرصتی مناسب برای جذب طلاب جدید الورود از بین علاقه مندان ورود به حوزه است.

شاهوردی به برگزاری مراسم عزاداری ایام فاطمیه در مدرسه علمیه خواهران الشتر اشاره و عنوان کرد: مراسم عزاداری ویژه دهه دوم ایم فاطمیه از 29 بهمن ما تا سوم اسفند به مدت پنج روز برگزار می شود./۹۴۵۱//۳۰۳/خ

ارسال نظرات