۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
کد خبر: ۵۵۵۱۷۶
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی:

ابعاد شخصیتی و منظومه فکری رهبر انقلاب پوشیده مانده است

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی رهبر انقلاب تأکید کرد و‌ گفت: متأسفانه ابعاد شخصیتی و منظومه فکری ایشان بر همه ما پوشیده است.
حجت الاسلام والمسلمین شیرازی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه عصر امروز در همایش روایت‌گری جبهه مقاومت که در سالن همایش های مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، بر ضرورت تبیین ابعاد شخصیتی رهبر معظم انقلاب تأکید کرد و‌ گفت: متأسفانه ابعاد شخصیتی و منظومه فکری ایشان بر همه ما پنهان است.

وی ادامه داد: این وظیفه ما حوزویان است که جوانان امروزی را با شخصیت برجسته رهبر معظم انقلاب آشنا کنیم و اعتقاداتشان را در زمینه ولایت پذیری مستحکم کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با اشاره به جنگ ۳۳ روزه لبنان با رژیم صهیونیستی عنوان کرد: قبل از پیروزی حزب الله، رهبر معظم انقلاب طی نامه ای به سید حسن نصرالله فرمودند «شما پیروزید، نه تنها پیروزید، بلکه قدرت منطقه خواهید شد»؛ این نوید ایشان امروزه محقق شده است و ما باید بدانیم رهبری داریم که بر اثر تقوا و خلوص نیتی که دارند، از قدرت معنوی ویژه ای برخوردار هستند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب همچنین تنها شخصی بودند که به پیروزی جبهه مقاومت اعتقاد داشتند و همه ما به وضوح مشاهده کردیم که نظر ایشان کاملاً درست بود.

وی با اشاره به اینکه سیاست های بی بدیل رهبر معظم انقلاب در منطقه سبب زمین گیری آمریکا شده است، ابراز داشت: همه پیروزی های انقلاب اسلامی و‌ جبهه مقاومت بر اثر اعتقاد راسخی بود که مجاهدان راه حق نسبت به خدا داشتند، بنابراین اگر مسؤولان مملکت به جای مذاکره با آمریکا، قدری هم برای رفع مشکلات به خداوند توجه می کردند، به یقین همه مشکلات حل می شد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه تجربه نشان داده است که هر قدرتی در برابر قدرت معنوی شکست می خورد، افزود: این تجربه را در جریان پیروزی انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و‌ جبهه مقاومت کسب کرده ایم.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه علت حضور ایران در جبهه مقاومت را اینگونه توصیف کرد: اگر ایران در منطقه دخالت نمی کرد، آمریکا بر سوریه و عراق مسلط می شد و آنگاه به ایران حمله می کرد، بنابراین این بصیرت و بینش رهبری بود که سبب شد همه نقشه های آمریکا نقش بر آب شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه ای که ایران در زمینه دفاع از سوریه و عراق پرداخت کرد، یک هزارم هزینه ای که برای جنگ تحمیلی پرداخت شد هم نمی شود، اظهار کرد: هم اکنون بخشی از این هرینه از سوی دولت سوریه و عراق پرداخت شده و بخش دیگر را هم به زودی خواهند داد؛ این جنگ سبب شد تا امروز همه افراد اعم از اصلاح طلب و اصول گرا بگویند «ایران امن ترین کشور در منطقه است» و این در حالی است که بیشترین دشمن را در جهان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین شیرازی با بیان اینکه به اذعان دشمنان، ایران تنها کشوری است که مانع رسیدن آمریکا به منافع اش می شود، تأکید کرد: امروزه آمریکا و رژیم صهیونیستی می دانند که هر کجا در منطقه حضور پیدا کنند، حضورشان نافذ نیست و‌ نخواهند توانست کار به جایی ببرند.

نماینده ولی فقیه در نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر رهبری این عرصه را مدیریت نمی کردند، امروزه ایران با وضعیتی ناگوار و بحرانی روبه رو بود؛ اگر درایت ایشان نبود، به یقین آمریکا، رژیم صهیونیستی و تروریست های تکفیری داعش هم اکنون در ایران بودند.

وی در پایان یادآور شد: با مدیریت مقتدرانه ایشان بی تردید در آینده ای نزدیک، قدرت جمهوری اسلامی در منطقه ۱۰ برابر خواهد شد./۸۴۱/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات