۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
کد خبر: ۵۵۵۱۷۴
مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان تشریح کرد؛

فعالیت های تبلیغات اسلامی همدان در ایام فاطمیه

حجت الاسلام دشتکی بیان گفت: در فاطمیه اول تبلیغات اسلامی همدان ۹۰۰ مبلغ را به تمام نقاط استان اعزام و ۱۴۰۰ مسجد میزبان مردم در عزاداری ایام فاطمیه بودند.
حجت الاسلام دشتکی مدیر تبلیغات اسلامی همدان

حجت الاسلام علی دشتکی مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان عنوان کرد: فرهنگ قرآن کریم به ما آموزش داده است که در زندگی از الگو های مناسب بهره گیری کنیم.

وی تصریح کرد: قرآن کریم رسول خدا را الگوی مناسبی برای انسان ها معرفی می کند و در سیره اهل بیت(ع) آمده است که اهل بیت و معصومان الگوی مناسبی برای تربیت اسلامی هستند.

حجت الاسلام دشتکی ابراز داشت: در جامعه انسانی برای رسیدن به توحید و قدم گذاشتن در راه صحیح، انسان ها نیاز به الگو برداری از افراد کامل هستند.

وی در ادامه افزود: امام عصر(عج) حضرت زهرا(س) را الگوی خود معرفی می کند و به همین سبب تبیین جایگاه این بانوی مکرم اسلام در همه عرصه های سیاسی و فرهنگی بر همگان لازم و ضروری است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان اظهار داشت: تعظیم و بزرگداشت شعائر الهی از وظایف دینی به شمار می رود و بزرگداشت جایگاه و مقام حضرت زهرا(س) در جامعه اسلامی دارای برکات فراوانی است.

وی در ادامه با اشاره به تصمیم گیری ستاد شؤون فرهنگی استان همدان خاطرنشان کرد: ستاد شؤون فرهنگی استان همدان در راستای بزرگداشت ایام فاطمیه در استان همدان فعالیت های همچون اعزام مبلغ، برگزاری گفتمان دینی در مدارس آموزش و پرورش و دانشگاه و همچنین رونق دهی به هیئات و مراکز فرهنگی را در استان اجرا کرده است.

حجت الاسلام دشتکی بیان گفت: در فاطمیه اول تبلیغات اسلامی همدان 900 مبلغ را به تمام نقاط استان اعزام و 1400 مسجد میزبان مردم در عزاداری ایام فاطمیه بودند.

وی در پایان گفت: تمامی برنامه های فاطمیه اول در فاطمیه دوم تکرار خواهد شد به علاوه مراسم روز شهادت حضرت زهرا(س) که در تمامی استان به صورت دسته عزاداری برگزار و تمام هیئات همدانی به سمت میدان امام زاده عبدالله همدان حرکت می کنند و در نهایت اجتماع بزرگ مردم در آن روز را خواهیم داشت./۹۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات