۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۷
کد خبر: ۵۵۵۱۷۲
سعیدالراجحی:

تدابیر رهبری نقشه های دشمن را نقش بر آب می کند

پژوهشگر فرق و ادیان گفت: امروزه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ‌تلاشی فروگذار نمی کند، اما خوشبختانه این انقلاب رهبری مقتدر و متفکر دارد که همه نقشه های دشمن را با یک سخنرانی نقش برآب می کند.
سالم سعید الراجحی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، سالم سعید الراجحی عصر امروز در همایش روایتگری جبهه مقاومت که در سالن اجتماعات مرکز فرهنگی آموزشی عمار برگزار شد، با بیان اینکه انقلاب اسلامی منشأ بیداری اسلامی است، گفت: با تدابیری که امام راحل اندیشیدند، امروزه دین در جهان در حال فراگیر شدن است.

پژوهشگر فرق و ادیان ادامه داد: به علت اینکه مذهب شیعه از اسلام ناب پیروی می‌کند، با همه اقلیتی که دارد، در همه جای دنیا نفوذ کردن است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در آن دوران قدرت های برتر دنیا یعنی شوروی و آمریکا را کنار زد، اظهار داشت: امروزه همین مسأله علت دشمنی ورزی های استکبار جهانی است.

سعید الراجحی عنوان داشت: امروزه همه جای دنیا بیداری اسلامی صورت گرفته است، اما متأسفانه عده ای از مسلمانان منحرف می شوند و علیه شیعه کار می کنند که جنبش ری استارت نمونه بارز این گونه انحراف ها است.

این محقق ادیان و‌ مذاهب خاطرنشان کرد: امروزه دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی از هیچ‌تلاشی فروگذار نمی کند، اما خوشبختانه این انقلاب رهبری مقتدر و متفکر دارد که همه نقشه های دشمن را با یک سخنرانی نقش برآب می کند.

وی با بیان اینکه امروزه از همه جای دنیا به سوی انقلاب اسلامی ایران جذب می شوند، ابراز داشت: امام خمینی(ره) انقلابی عاشقانه ایجاد کردند و با این کار قلوب محبان الهی را به هم نزدیک کرد.

سعیدالراجحی گوشه ای از بیداری اسلامی را اینگونه توصیف کرد: امروزه مردم در تانزانیا، هند و غیره روز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرند؛  همچنین در نیجریه نیز اربعین حسینی را شبیه سازی می کنند و به عزاداری می پردازند؛ بی تردید مسلمانان آفریقا برای دفاع از انقلاب اسلامی آمادگی دارند.

پژوهشگر فرق و ادیان با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی، مردمی بوده و هست، گفت: همه دشمنان انقلاب اسلامی نسبت به خلوص نیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اذعان دارند، چون حکومتی که ایشان تشکیل دادند، به معنای واقعی کلمه مردمی بود.

وی با اشاره به برتری سیاست اسلامی از سایر سیاست های دنیا، یادآور شد: امروزه باید همه مسلمانان بصیرت داشته و پیرو امر ولایت باشند، چراکه ولایت پذیری رمز پیروزی اسلام است./841/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات