۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۰
کد خبر: ۵۵۵۱۵۲
مدیر جامعه الزهرا (س):

بیانات رهبر معظم انقلاب در حوزه به گفتمان تبدیل شود

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی سخنان رهبر معظم انقلاب را دارای پشتوانه‌های قوی علمی و شرعی توصیف کرد و گفت: سخنان رهبری باید در کرسی‌های آزاد اندیشی بحث و پس از تبدیل به گفتمان در حوزه و جامعه تحقق یابد.
حجت الاسلام والمسلمین مدنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمود مدنی مدیر جامعة الزهرا (س) ظهر امروز، در جلسه معرفی منشور روحانیت از منظر رهبر معظم انقلاب به وسیله اعضای مؤسسه حدیث لوح و قلم گفت: ارزش یک اثر به محتوا و مؤلف آن است؛ این اثر در هر دو بعد بسیار ارزشمند است.

مدیر جامعة الزهرا (س) ادامه داد: از حیث مؤلف کسی اظهار نظر می‌کند که دیده‌بان جامعه و امت اسلامی است، و با تمام تنگناها و مشکلات و ظرفیت‌ها آشنایی کامل دارد و همه عمر را برای تحقق اهداف اسلام سرمایه‌گذاری کرده است.

وی با توجه به موضوع منشور روحانیت از منظر رهبر معظم انقلاب ابراز داشت: بی‌تردید روحانیت تأثیرگذارترین صنف جامعه است که می‌توانند اثرات مثبت و منفی زیادی در جامعه داشته باشند.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی افزود: با نگاه به فهارس این منشور احساس می‌کنم که بسیار جامع است و با تأیید دفتر رهبر معظم انقلاب برای استفاده‌های بعدی هم مستند و موثق شده است.

مدیر جامعة الزهرا (س) از تولیدکنندگان این منشور درخواست کرد: با اعلام فراخوانی در نسخه های تکمیلی از خاطرات افرادی که در ارتباط با رهبر معظم انقلاب مطالبی را شنیده‌اند این مجموعه را تکمیل‌تر کنید.

وی با بیان خاطره‌ای از راهنمایی‌های رهبر معظم انقلاب مبنی بر ادامه کار تا زمانی که هیچ راهی نباشد اظهار داشت: سخنان رهبر معظم انقلاب با رفت و برگشت‌های علمی باید در تضارب آراء قرار گیرد و به یک گفتمان تبدیل شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مدنی با تأکید بر اینکه سخنان رهبر معظم انقلاب دارای پشتوانه قوی علمی و شرعی است ابراز داشت: من از اینکه حتی درباره ترویج فلسفه در حوزه‌های علمیه سخن بگویم هراسی ندارم چون می‌دانم این دیدگاه رهبر معظم انقلاب است و این سخنان با پشتوانه‌های قوی مطرح می‌شود.

مدیر جامعة الزهرا (س) در پایان خواست: مطالبی که درباره روحانیت از رهبر معظم انقلاب جمع آوری شده است مورد توجه تمامی طلاب قرار گیرد و بر تحقق این مطالب در حوزه‌های علمیه و جامعه تحقق بیشتری بگمارند./836/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات