۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۵۵۵۱۱۸
با سخنرانی نماینده مجلس خبرگان رهبری؛

هفتمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشیدآباد آبادان برگزار می شود

هفتمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشیدآباد با حضور نماینده مجلس خبرگان در سینما نفت آبادان برگزار می شود.
یادواره شهدا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، هفتمین یادواره شهدای مناطق سده و جمشیدآباد آبادان با حضور اقشار مختلف مردم و و سخنرانی سردار پاسدار خسرو عروج، مشاور عالی فرمانده کل سپاه پاسداران، در سینما نفت آبادان برگزار می شود.

همچنین در این یادواره حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم فرحانی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری دیگر سخنران این یادواره است که فردا (26بهمن ماه) راس ساعت 19 در سینما نفت آبادان برگزار خواهد شد.

از سوی دیگر دومین سالگرد شهید مدافع حرم صالح صالحی، با خاطره گویی حسن شمشادی، خبرنگار صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در جبهه مقاومت و مداحی عباس نبگان مسؤول، سازمان بسیج مداحان استان خوزستان فردا ساعت 9 در مسجد امام خمینی (ره) شهرستان رامشیر پاس داشته می شود.

همچنین جمعه( 27 بهمن ماه)، ساعت 7 صبح، آیین بزرگداشت شهدای مظلوم حله در حسینیه شهید آل مبارک اهواز واقع در کیانپارس، خیابان 18 غربی، فاز یک برگزار می شود که در این برنامه سخنرانی و قرائت دعای پرفیض ندبه به یاد شهدای مظلوم حادثه تروریستی حله برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است؛ در حادثه تروریستی حله که پنجم آذر سال گذسته در شهر حله عراق رخ داد جمعی زیادی از زائران خوزستانی به شهادت رسیدند./9456/پ204/ب1

ارسال نظرات