۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۵۵۱۱۵
آیت الله شب زنده دار:

رهبر انقلاب نسبت به مسائل حوزه اشراف کامل دارند

عضو فقهای شورای نگهبان با تاکید بر این که رهبر معظم انقلاب نسبت به مسائل تمام حوزه های علمیه اشراف کامل دارند، خواستار توجه به رهنمودها و مطالبات ایشان شد.
آیت الله شب زنده دار

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله شب‌زنده‌دار عضو فقهای شورای نگهبان قانون اساسی و جامعه‌ مدرّسین حوزه‌ علمیه‌ قم در دیدار اعضای ستاد رونمایی از منشور حوزه و روحانیت، به ویژگی جامع‌الأطرافی رهبر معظّم انقلاب اسلامی اشاره کرد و یکی از جلوه‌های جامع‌الأطرافی ایشان را وقوف بر مسائل تمام حوزه‌های علمیه دانست.

عضو جامعه‌ مدرّسین حوزه‌علمیه‌ قم با ذکر خاطراتی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و سیره‌ عملی تربیتی ایشان، بر علاقه‌مندی و دغدغه‌مندی راستین رهبر انقلاب نسبت به حوزه، تأکید کرد.

عضو فقهای شورای نگهبان رهنمودهای حوزوی مقام معظّم رهبری را برآمده از خوش‌سلیقگی و نیز اشراف بر مسائل و آرمانهای حوزه دانستند و بر این اساس، توجّه به این رهنمودها را بسیار محترم و مغتنم دانستند.

آیت‌الله شب‌زنده‌دار با تبریک مکرّر به تولیدکنندگان این اثر و همّت و عزم ایشان، این اثر را کار بسیار شاییسته دانست و با دعا جهت نشاط و موفّقیت روزافزون دست‌اندرکاران این اثر، نکاتی را در راستای برگزاری متناسب این رونمایی متذکّر شد. /924/د101/ج

 

 

ارسال نظرات