۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۵۵۰۹۲
حجت الاسلام والمسلمین نواب

طلاب و روحانیان مشکلات معیشتی بسیاری دارند

رییس هیات مدیره مرکز خدمات با بیان این که باید روحانیت ارتباط خود را با مردم گسترده کند گفت: راه مقابله با هجمه‌هایی که در فضای مجازی علیه روحانیت صورت می گیرد، برقراری ارتباط گسترده با مردم است.
گفت وگوی رسا با حجت الاسلام نواب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام و المسلمین نواب صبح امروز در مراسم افتتاحیه سی و دومین همایش مدیران مرکز خدمات گفت: مرکز خدمات حوزه‌های علمیه نهادی پربار و اثرگذار در جمع روحانیت کشور شده است و امیدواریم خداوند هر روز به بالندگی، پیشرفت، سربلندی و موفقیت این مرکز کمک کند.

وی بیان کرد: روحانیون مشکلات معیشتی بسیاری دارند ولی از طرف دیگر مسئولیت سنگینی در هدایت جامعه دارند و انتظارات از روحانیت بسیار زیاد است و جوسازی‌های بسیاری علیه آنها صورت می‌گیرد.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات با بیان اینکه باید روحانیت ارتباط خود را با مردم گسترده کند گفت: هجمه‌ای که در فضای مجازی علیه روحانیت درست کرده‌اند یک راه حل بیشتر ندارد و آن برقراری ارتباط گسترده با مردم است.

وی تصریح کرد: شورایی در قم با حضور مدیران ارشد نهادهای عالی حوزوی تشکیل شده است و من پیشنهاد می‌کنم این شورا در تمامی استان‌ها با حضور مدیران مراکز حوزوی استان‌ها و نمایندگان ولی‌فقیه تشکیل شود تا بتوانند نسبت به هماهنگی نهادهای حوزوی و همچنین استفاده از ظرفیت روحانیون در برنامه‌های فرهنگی استان برنامه‌ریزی کنند.

وی گفت: طلبه ها باید در مساجد حضوری پررنگ داشته باشند و با جوان‌ها ارتباط برقرار کنند چراکه ارتباط روحانیت با مردم است که مشکل جوسازی علیه روحانیت را حل می‌کند.

رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات افزود: شما می‌توانید با هماهنگی بیشتر در استان‌ها کانون‌های فعال فرهنگی را شناسایی و آنها را الگو قرار دهید.

وی گفت: فطرت جوانان پاک و دلشان با اسلام است و طلاب باید به میان آنها رفته و ارتباط چهره به چهره برقرار کنند. /۹۲۴/د۱۰۳/ج

ارسال نظرات