۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۵۴۹۵۶
از جشن فجرتا جشنواره فجر؛

سلام استاد حوزه به دو "ابراهیم"

حجت الاسلام فاطمی‌نیا نوشت: سلام بر ابراهیم حاتمی کیا همانطور که سلام بر ابراهیم هادی، هردو گل کاشتید.
ابراهیم هادی تا ابراهیم حاتمی‌کیا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به پیشینه ابراهیم حاتمی‌کیا در تولید فیلم‌های ارزشی و سخنان تحسین برانگیز این کارگردان انقلابی در اختتامیه جشنواره فجر، برخی از طلاب و فضلا حوزه علمیه از حرکت انقلابی و فیلم‌ سینمایی «به‌ وقت‌ شام» اعلام حمایت کردند؛ حجت الاسلام سید رضا فاطمی‌نیا، استاد حوزه علمیه قم نیز در‌ این‌باره نوشت:

از ابراهیم هادی تا ابراهیم حاتمی

من آدم نظامم، من وابسته به نظامم

ابراهیم حاتمی در اختتامیه جشنواره فیلم فجر  مثل ابراهیم هادی به کمک دوستانش می آید.

سلام بر ابراهیم حاتمی همانطور که سلام بر ابراهیم هادی

هردو گل کاشتید

ابراهیم حاتمی اقتدا به شهید ابراهیم هادی کرد.

وقتی شهید ابراهیم هادی در فتنه 88 به کمک دوستانش آمد؛ در سال 1388 و در ایام ماجرای فتنه، یک شب اتفاق عجیبی افتاد. در عالم رویا دیدم که آقا ابراهیم با چهره‌ای بسیار نورانی و زیبا، روی یک تپه سرسبز ایستاده!

بعد متوجه شدم که دو نفر از دوستان ایشان که آنها را هم میشناختم، در پائین تپه مشغول دست و پا زدن در یک باتلاق هستند! آنها میخواستند به جائی بروند، اما هرچه دست و پا میزدند بیشتر در باتلاق فرو میرفتند! ابراهیم رو به آنها کرد و فریاد زد و این آیه را خواند: اَین تَذهبون (به کجا میروید؟!) اما آنها اعتنائی نکردند! روز بعد خیلی به این ماجرا فکر کردم. این خواب چه تعبیری داشت؟! پسرم از دانشــگاه به خانه آمد. بعد با خوشحالی به سمت من آمد و گفت: مادر، یک هدیه برایت گرفته ام! بعد هم کتابی را در دست گرفت و گفت: کتاب شهید ابراهیم هادی چاپ شده ... به محض اینکه عکس جلد کتاب را دیدم رنگ از صورتم پرید!

گفتم: ببینم این کتاب رو... من دقیقًا همین صحنه روی جلد را دیشب دیده بودم! ابراهیم را درست در همین حالت دیدم! بعد مشغول مطالعه کتاب شدم. وقتی که فهمیدم خواب من رویای صادقه بوده، از طریق همسرم به یکی از بسیجیان آن سالها زنگ زدیم. از او پرسیدیم که از آن دو نفر که من در خواب دیده بودم خبری داری؟ بعد از تحقیق فهمیدم که آن دو نفر، با همه سابقه جبهه و مجاهدت، از حامیان سران فتنه شده و در مقابل رهبر انقلاب موضع گیری دارند! هرچند خواب دیدن حجت شرعی نیست، اما وظیفه دانستم که با آنها تماس بگیرم و ماجرای آن خواب را تعریف کنم. خدا را شــکر، همین رویا اثربخش بود. ابراهیم، بار دیگر، هادی دوستانش شد و ...(شبکه اطلاع رسانی رثاء)./۸۷۶/د۱۰۱/س

ارسال نظرات