۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۲
کد خبر: ۵۵۴۸۷۸
حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی مطرح کرد؛

ساخت "هویت پوشالی" برای زنان با چه انگیزه‌ای

کارشناس رسانه ملی با تأکید بر اینکه غرب با راه اندازی جریان فمینیست درصدد ریشه کن کردن اصول تربیتی اسلام در خانواده است، گفت: غربی ها امروزه با پرداختن به«فمینیسم» می خواهند برای زن مسلمان هویتی پوشالی درست کنند.
حجت الاسلام علم الهدی

حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمدباقر علم الهدی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، خدشه وارد کردن به مفهوم دین را یکی از نقشه های دشمن برای پوچ نشان دادن دین خواند و گفت: یکی از طرح های دشمن این است که مفاهیم و توصیه های ارزشمند و دستوری است که از ناحیه معصومان(ع) به امت اسلامی ارائه شده است را از قداست تهی می کند تا مردم نتوانند مسیر بندگی را طی کنند.

کارشناس دینی رسانه ملی ادامه داد: دشمنان برای اینکه بتوانند هدف پلید خودشان دسترسی پیدا کنند، مفاهیم دین را از درون تخریب می کنند تا از این رهگذر به اعتقادات دینی مردم ضربه وارد کنند.

دشمنان حریم‌ها و مهر و محبت‌های میان زن و شوهر را نشانه گرفته اند

وی دومین زمینه ای که امروزه دشمن بسیار مورد هجمه قرار می دهد را نهاد خانواده دانست و اظهار داشت: دشمن در این راستا حفظ حریم ها و مهر و محبت های میان زن و شوهر را نشانه گرفته است؛ آنها این کار را می کنند تا پدران و مادران را نسبت به زندگی دلسرد کنند و از این طریق جلوی تربیت فرزندان صالح را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی خاطرنشان کرد: اگر دشمن بتواند تفکر والدین را خدشه دار کند، بی تردید توانسته است نهاد خانواده را تخریب کند و اهداف و رفتارهای هنجارشنانه خودش را در جامعه نهادینه کند.

استاد حوزه و دانشگاه هدف از طراحی جریان فمینیسم را اینگونه توصیف کرد: غربی ها امروزه با پرداختن به عنصر فمینیسم و جریان آزادگی افسار گسیخته زنان خواسته اند شخصیت و هویت برای زن مسلمان درست کنند، در حالی که شخصیت، هویت و حقیقت زن مسلمان از دیگاه اسلام در خانواده تعریف شده است، همانطور که بستر سعادت، کمال و رشد مرد نیز از دیدگاه اسلام در خانواده وجود دارد؛ اسلام با تأکید بر مهر و محبت و حفظ احترام متقابل میان زوجین قصد دارد تا عوامل گسست خانواده را از بین برده و عوامل سعادت و موفقیت دنیوی و اخروی را جایگزین آن کند.

وی تصریح کرد: امروزه دشمنان در پوشش فمینیست ها متأسفانه به مسائل خانواده ورود پیدا کرده و از سخنان برخی مجریان، کارشناسان و یا استادان سوء استفاده می کند و از این طریق به نهاد خانواده ضربه می زنند، حتی گاهی این کار را از طریق جوک‌ها و طنزهایی هم که در فضای مجازی میان کاربران پخش می شود، دنبال می کنند؛ به یقین برخی جوک‌ها نیز بخشی از نقشه دشمن برای پوچ نشان دادن مفاهیم دینی است، بنابراین کاربران نباید هر لطیفه ای را برای دیگران ارسال کنند، چراکه این کار مصداق بارز اشاعه فحشا است.

حجت الاسلام والمسلمین علم الهدی بیان کرد: در ادیان آسمانی درباره حریم گذاشتن میان زن و مرد تأکید بسیاری صورت گرفته است؛ ما باید دقت داشته باشیم که اسلام حفظ حریم خانواده را مورد تأکید قرار داده است و نباید با به سخره گرفتن یا نفی کردن این حریم ها در زمین دشمن بازی کنیم.

کارشناس دینی رسانه ملی با تأکید بر اینکه غرب با راه اندازی جریان فمینیست درصدد ریشه کن کردن اصول تربیتی اسلام در خانواده است، ابراز داشت: اگر افراد احساس همراهی خانواده را در تفکر و عقیده خود نداشته باشند، به یقین نخواهند توانست پله های ترقی و سعادت را طی کنند./841/ت۳۰۲/س

ارسال نظرات