۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۵۴۸۷۶
جامعه مدرسین:

راهپیمایی ۲۲ بهمن ضربه‌ای سهمگین برپیکره استکبار جهانی بود

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از حماسه‌آفرینی بزرگ ملت شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ تقدیر کرد.
جامعه مدرسین

به گزارش خبرگزاری رسا، جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با صدور بیانیه ای از حماسه‌آفرینی ملت بزرگ و شریف ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ تقدیر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

راهپیمایی پرشور و حماسه‌آفرین مردم مؤمن و انقلابی ایران در یوم‌ الله 22 بهمن ضربه‌ای سهمگین و دشمن‌شکن بود که نهیبی طوفانی بر پیکره استکبار جهانی زد.

بصیرت و عمق معرفت مردم، تمام تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های دشمنان را در بی‌رونق کردن راهپیمایی 22 بهمن ناکام گذاشت و حیات طیبه انقلاب اسلامی را شاداب‌تر و پویا‌تر از همیشه در چشم جهانیان جلوه گر ساخت.

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن تقدیر و تشکر از آحاد ملت ایران اعلام می‌دارد؛ حمایت هوشمندانه و پر ابهت مردم از نظام اسلامی، حرکت کشور به سوی اهداف و آرمانهایش را هموارتر و سریع‌تر خواهد کرد و جمهوری اسلامی به وجود این پایه‌های اقتدار، همراهی و همدلی، بر خود می‌بالد.

خدمت به مردم بخصوص اقشار ضعیف جامعه، مبارزه با فساد و دفاع فداکارانه از انقلاب و ارزشهای دینی در صدر مطالبات ملت از کارگزاران نظام است و این مهم، باید قاطعانه و مجدانه پیگیری و محقق شود. امید است بیش از پیش قدردان اسلام، انقلاب و مردم بوده و لحظه‌ای از حرکت در صراط مستقیم انقلاب اسلامی غافل نگردیم و با همه وجود از کیان نظام صیانت نمائیم.

و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

/978/د۱۰۳/ق

ارسال نظرات