۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
کد خبر: ۵۵۴۸۶۱
در دهه فجر صورت گرفت؛

عضویت رایگان در کتابخانه های استان خوزستان

رییس نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: در دهه فجر عضویت رایگان در کتابخانه های استان خوزستان برای علاقه مندان صورت گرفت.
منصور کوهی رستمی، مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان

منصور کوهی رستمی، رییس نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به سی و نهمین سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی و تبریک یوم الله 22 بهمن، عنوان کرد: دیروز از ساعت 8:30 شاهد حضور پرشور مردمی که برای شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به سمت میدان مولوی آمدند، بودیم.

رییس نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان با اشاره به گفته رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه امسال 22 بهمن متفاوتی خواهیم داشت، گفت: واقعا 22 بهمن امسال پرشور و نشاط برگزار و در آن شاهد حضور چشمگیر مردمی بودیم که با بصیرت پای این انقلاب نشسته اند.

این مقام مسؤول به حمایت و پشتیبانی مردم از انقلاب اشاره کرد و افزود: حمایت و پشتیبانی مردم وظیفه دولت را سنگین تر می کند و دولتمردان مشکلات معیشتی را که مسئله روز کشور است با برنامه ریزی های بلند مدت و اندیشیدن راهکارهای علمی حل کنند.

کوهی رستمی ابراز امیدواری کرد که دولت و نظام با برنامه ریزی بتوانند تنها خواسته مردم را که حداقل زندگی راحت است، حل کنند.

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی انجام شده در مسیر راهپیمایی 22 بهمن خاطرنشان شد: این برنامه ها شامل راه اندازی چندین غرفه فرهنگی، مسابقه، نقاشی کودکان و رنگ آمیزی نوجوانان است؛ ضمن اینکه در بحث فرهنگی بسته هایی شامل ثبت نام برای عضویت در کتابخانه ها را توزیع کردیم که با استقبال بسیار خوبی همراه شد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات