۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۵۵۴۸۵۷
آیت الله نوری همدانی با تجلیل از بصیرت ملت:

مردم در حراست از انقلاب مقاوم تر و مصمم تر از گذشته هستند | مسؤولان با حل مشکلات جامعه از مردم قدردانی کنند

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسؤولان باید قدردان مردم بوده و تمام همت خود را بر خدمتگزاری بگذارند، گفت: مسؤولان باید مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند.
درس خارج فقه حضرت آیت الله نوری همدانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید امروز در درس خارج خود که در مسجد اعظم قم برگزار شد، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را بی نظیر و پرشور خواند و از ملت آگاه ایران تقدیر و تشکر کرد.

وی افزود: مردم ایران با این حضور حماسی خود وفاداری و ایمان خود به اسلام و انقلاب را نشان دادند و ثابت کردند که به انقلاب اسلامی متعهد هستند، این مردم  همواره پای انقلاب بوده و هستند از این رو مسؤولان باید قدر آنان را بدانند.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با بیان این که مسؤولان وظیفه سنگینی در قبال هوشیاری و  وفای به عهد مردم دارند، اظهار داشت: با وجود این که مردم از مشکلاتی رنج می برند اما انقلاب را رها نمی کنند و دست از نظام و رهبری بر نمی دارند.

وی حضور پرشور نسل جوان در راهپیمایی 22 بهمن را نشانه درک نسل های سوم و چهارم انقلاب از عظمت انقلاب و نظام دانست و ادامه داد: پیام حضور پرشور مردم این بود که پای نظام اسلامی ایستاده اند و در راه حفظ نظام بر عهد خود با امام و شهدا پایبند هستند.

حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان این که مسؤولان باید قدردان مردم بوده و تمام همت خود را بر خدمتگزاری بگذارند، ابراز داشت: مسؤولان باید مشکلات معیشتی و وضعیت اقتصادی مردم را درک کنند و به فکر خدمت باشند.

وی عنوان کرد: قدر جوانانی که با هوشیاری و با وجود سختی ها در صحنه حضور پیدا کردند باید دانسته شده و زمینه اشتغال و  ازدواج آنان فراهم شود، رفع مشکلات کشور با وحدت و همدلی حول محور رهبری و تبعیت از فرمایشات ایشان قابل حل است.

این مرجع تقلید با اشاره به پیام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن به دشمنان خاطرنشان کرد: پیام حضور حماسی به دشمن این است که مردم در نگهداری انقلاب مقاوم تر شده اند و اجازه دخالت به هیچ کشوری را نخواهند داد و دشمنان این ملت بهتر است دست از اين دشمنی بردارند و تغییر روش دهند و ملت بزرگ و انقلابی ایران را بهتر بشناسند./1323/

ارسال نظرات