۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
کد خبر: ۵۵۴۸۱۳
ایستاده پای انقلاب؛

انتظار مردم از مسؤولان مقابله با مفاسد اقتصادی است

امام جمعه ایلام گفت: کمرنگ کردن پیشرفت های انقلاب اسلامی توطئه جدید استکبار جهانی بود و همچنین پر رنگ کردن مشکلات اقتصادی ایران نیز از اهداف دشمنان برای تضعیف نظام است.
لطفی

حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ایلام، ضمن تشکر از حضور حماسی و چشمگیر مردم ولایتمدار استان ایلام اظهار داشت: این خیل جمعیت و حوضر حماسی پیامی جز ایستادن مردم پای انقلابشان ندارد.

وی افزود: نظام سلطه و در راس آنها آمریکا در طول ۴۰ سال تلاش کرده که بین ملت و مردم فاصله بیندازد اما این حضور همیشگی مردم در صحنه سبب خنثی شدن طرح و برنامه های آنها شده است.

امام جمعه ایلام خاطر نشان کرد: کمرنگ کردن پیشرفت های انقلاب اسلامی توطئه جدید استکبار جهانی بود و همچنین پر رنگ کردن مشکلات اقتصادی ایران نیز از اهداف دشمنان برای تضعیف نظام است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی عنوان داشت: مردم ولایتمدار و عاشق انقلاب اسلامی با توجه به مشکلات اقتصادی و معیشتی باز هم با جان و دل پای نظام ایستادند و وظیفه خود را بدرستی انجام دادند.

وی ادامه داد: مسؤولان حالا در قبال این ملت وظیفه دارند تا با روحیه انقلابی و تکیه بر نیروهای داخلی و عدم اعتماد به لبخندهای غربی ها مشکلات کشور را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام تاکید کرد: مشکلات اقتصادی کشور راه حلش اجرای اقتصاد مقاومتی است و این تنها راه نجات کشور از مشکلاتی همچون تورم، رکود، بیکاری و معیشتی است.

حجت الاسلام والمسلمین لطفی در پایان گفت: انتظار مردم اجرای قانون برای متخلفان و نجومی بگیران و مقابله و مبارزه با مفاسد است که این مهم با روحیه جهادی و انقلابی قابل اجراست./۸۷۹/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات