۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۵۵۴۷۷۲
ایستاده پای انقلاب؛

حضور امروز مردم حجت را بر مسؤولان تمام کرد

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن نشان دهنده به ثمر نشستن خون پاک شهیدان است، گفت: حضور امروز مردم اتمام حجت بر مسؤولان است.
حجت الاسلام و المسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام والمسلمین حاجتی، امام جمعه موقت اهواز، در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور مردم در یوم الله ۲۲ بهمن خاطرنشان شد: این حضور نشان دهنده به ثمر نشستن خون پاک شهیدان است و امرزه عمق استراتژیک انقلاب اسلامی مرزها را درنوردیده و شعارهای انقلاب از زبان ملت های منطقه شنیده می شود.

امام جمعه موقت اهواز با بیان اینکه ۲۲ بهمن ماه روز عزت و پیروزی و تجدید بیعت با شهدا است، یادآور شد: در این مکان و زمان در برابر استکبار جهانی ایستادیم و شهادت می دهیم که عشایر خوزستان بر بیعت شان با رهبری و انقلاب اسلامی محکم و استوار ایستاده و در این راه شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین حاجتی با اشاره به اینکه حضور امروز مردم اتمام حجت بر مسؤولان است، اظهار داشت: مردم با وجود تمام مشکلات و کاستی ها و نقص ها با عزم راسخ شان ۴۰ سال در صحنه حضور پیدا کردند؛ از این رو حجت بر مسؤولان تمام شده و در روز قیامت پاسخگوی عمرشان و خدمات صورت گرفته به مردم باشند.

وی عنوان داشت: مسؤولان باید توان خودشان را صددرصد صرف خدمت به مردم کنند و یادمان نرود که افتخار امام راحل در آن است که خود را خدمتگزار ملت می دانست.

امام جمعه موقت اهواز گفت: رهبر انقلاب بارها تأکید کرده اند که بزرگترین وظیفه مسؤولان خدمتگزاری به ملت است؛ چرا که خدمت به مردم و رفع مشکلاتشان از عبادت هایی مورد رضای خداوند است./۹۴۵۶/ت303/ب1

ارسال نظرات