۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
کد خبر: ۵۵۴۷۷۱
حسینی:

حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن دشمنان و بدخواهان را ناامید کرد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی گفت: معاندانی که در خارج از کشور فتنه‌های مختلف را طراحی می‌کنند و کسانی که در داخل کشور بازی خورده آن جریانات هستند، با دیدین این راهپیمایی باشکوه به طور قطع دلسرد می‌شوند.
سید محمد حسینی وزیر ارشاد دولت دهم

سید محمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به پیام حضور پرشور مردم در راهپیمایی در 22بهمن، گفت: بعد از گذشت 39 سال، امروز مردم مانند روزهای اول انقلاب در صحنه حضور داشتند و وحدت، یکپارچگی و انسجام خود را به رخ جهانیان کشاندند، همان طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند روز 22 بهمن ایران یک صحنه تماشایی خواهد بود؛ چنین شد و مردم مانند همیشه حقیقتا خوش درخشیدند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم امروز با حضور پرشور در راهپیماییی 22 بهمن پاسخ عداوت‌ها و کینه‌توزی‌های دشمنان را دادند، ابراز کرد: امروز مردم حمایت خود را از نظام اسلامی، رهبر معظم انقلاب و راه امام و شهدا نشان دادند.

حسینی با تاکید بر اینکه حضور مردم پاسخ محکمی به بدخواهان نظام اسلامی بود، گفت: حضور پرشور و گسترده مردم مشت محکمی بود بر دهان امثال جان بولتون سفیر سابق آمریکا در سازمان ملل که گفته بود مردم ایران چهل سالگی انقلاب را نخواهند دید.

وزیر اسبق وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: امروز بر همگان ثابت شد که مردم ایران پیوند ناگسستنی با نظام اسلامی دارند و همواره از آن حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی تاکید کرد: با وجود چنین راهپیمایی باشکوهی انتظار می‌رود مسؤولان نیز بیش از گذشته در خدمت مردم باشند و پاسخ این همه خوبی، فداکاری و گذشت مردم را به خوبی بدهند و در جهت اهداف بلند رهبر معظم انقلاب از جمله استقرار عدالت و کاهش فاصله طبقاتی با جدیت گام بردارند.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن سبب دلگرمی همه دوستداران انقلاب در سراسر دنیا از جمله جبهه مقاومت در لبنان، سوریه، عراق، یمن و در دیگر کشورها شد، گفت: دوستداران انقلاب و نظام اسلامی وقتی وحدت و یکپارچگی مردم ایران را می‌بینند امیدوار و دشمنان نظام اسلامی مایوس و ناامید می‌شوند.

حسینی ادامه داد: معاندانی که در خارج از کشور فتنه‌های مختلف را طراحی می‌کنند و کسانی که در داخل کشور بازی خورده آن جریانات هستند، با دیدین این راهپیمایی باشکوه به طور قطع دلسرد می‌شوند. به اعتراف رسانه‌های خارجی حضور مردم در راهپیمایی نشانه عظمت نظام اسلامی و استمرار انقلاب است./813/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات