۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۵۵۴۷۶۷
نماینده مجلس خبرگان:

انقلاب و نظام جمهوری اسلامی عطیه و موهبت الهی است

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مسؤولان باید محبت و خدمت صادقانه به مردمی که اینچنین پای انقلابشان ایستاده‌اند را در رأس وظایف خود قرار دهند، گفت: بی اغراق انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی عطیه و موهبت الهی است.
سید احمد حسینی خراسانی

به گزارش خبرگزاری رسا از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد حسینی خراسانی پیش از ظهر امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه در جمع مردم ولایت مدار شاهرود بابیان اینکه جمهوری اسلامی اعتبار موهوم بین‌المللی و قدرت پوشالی آمریکا را در نگاه جهانیان زیر سؤال برده است، ابراز داشت: این اجتماع عظیم، هدفمند و انقلابی سراسر کشور در مراسم جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی پیام‌های بسیاری دارد ازجمله آنکه خنثی شدن نقشه‌های پیچیده دشمن را به اذن خدا تحقق‌یافته است.

وی بابیان اینکه بی‌اغراق انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی عطیه و موهبت الهی است، ابراز داشت: در این حضور انقلابی و حماسی آرمان‌های شهیدان را به یاری خداوند قدرتمندانه ادامه خواهیم داد و جوانان این ملت هیچ‌گاه سکان‌دار کشتی باعظمت جمهوری اسلامی را تنها نخواهند گذاشت.

نقشه‌های شوم و شیطانی دشمن را همواره ناکام خواهیم گذاشت

نماینده خبرگان رهبری بابیان اینکه نقشه‌های شوم و شیطانی دشمن را همواره ناکام خواهیم گذاشت، بیان کرد: فرزندان این کشور و رزمندگان و شهدا شاخ آمریکا را در هم خواهند شکست و این رئیس نادان و بی‌کفایت آمریکا بداند اگر دست از پا خطا کنند ملت بزرگ ایران بازهم تفنگ‌داران مغرور آن‌ها را به اسیری خواهند گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی در ادامه تصریح کرد: پیام انقلاب به مسئولان این است عدالت، محبت و خدمت صادقانه به مردم را در رأس امور خود قرار دهند و با گوش دادن به صحبت‌های کسانی که حقوق عقب‌افتاده دارند مطالبه به‌حق مردم را عملیاتی کنند.

وی افزود: علیرغم اینکه انقلاب به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه شتابان مسیر خود را طی می‌کند اما در حوزه عدالت اجتماعی کم‌کاری‌های بسیاری داریم و مسئولان  باید با پیوستن به مردم شکوه و قدرت ولایت‌فقیه را باور کنند، اعتبار اجتماعی مدیران در خدمت به ملت ایران نهادینه شده است.

در حوزه عدالت اجتماعی کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است

نماینده خبرگان رهبری همچنین با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیانات چند روز اخیر خود تاکید داشتند که نظام اسلامی و انقلابی، در چهار دهه حیات بابرکتش به اهداف خود دست‌یافته است، تاکید کرد: معظم له بارها بیان کرده‌اند که انقلاب اسلامی به سمت قله‌های پیشرفت و توسعه با حرکتی شتابان در حال سیر است لذا باید قدردان این مسیر بوده و همچنین در تسریع آن، کمال اهتمام را داشته باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خراسانی با تاکید بر اینکه در برخی مواقع در حوزه عدالت اجتماعی کم‌کاری‌هایی صورت گرفته است، بیان داشت: نباید کاستی‌ها را به نام نظام گذاشت بلکه مشکل به کارگزاران باز می‌گردد، امروز مردم ما نه از نظام و انقلاب بلکه از عملکرد برخی مسئولان در حوزه عدالت اجتماعی و اقتصادی ناراضی هستند که از مسئولان می‌خواهیم به این موارد نیز رسیدگی کنند.

وی افزود: امروز مسئولان ما باید با مردم باشند همانطور که امام خمینی(ره) وقتی آرمان های انقلاب اسلامی را بیان می‌کردند، به مردمی بودن انقلاب تأکیدات ویژه ای داشتند لیکن مسؤولان باید بدانند که پیوستن به مردم باور به قدرت ملت، شکوه ولایت فقیه و سعادت را به دنبال دارد و عزت دین و دنیای مسئولان در خدمت بی‌منت به مردم خلاصه می‌شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اجتماع میلیونی مردم ایران در روز ۲۲ بهمن دو هدف بزرگ و دو مخاطب عمده شامل دشمنان و مسؤولان ایران اسلامی دارد، تاکید کرد: مردم به میدان آمدند تا بگویند دشمنان هیچ غلطی نمی‌توانند کنند اما از سوی دیگر پیام اجتماع میلیونی و هدفمند این ملت به مسئولان کشور و کارگزاران نظام اسلامی عدالت، خدمت و محبت به مردم است، این مردم آمده‌اند تا بگویند مسئولان به مثابه کارگزاران نظام اسلامی به خصوص در این روزهای منتهی به سال جدید می‌بایست به مطالبات مردم و حقوق‌های عقب‌افتاده‌شان نیز توجه داشته باشند لذا گاهی شنیدن سخنان یک کارگر می‌تواند کاهش‌دهنده آلام او باشد لیکن باید به درد مردم رسیدگی کرد./977/د103/ب1

ارسال نظرات