۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
کد خبر: ۵۵۴۷۴۰
ایستاده پای انقلاب؛

رمز پیروزی انقلاب وحدت کلمه است

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه گفت: رمز بقای انقلاب اسلامی ایران وحدت کلمه است.
عزیزی

به گزارش خبرگزاری رسا در ایلام، ابراهیم عزیزی، معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه، امروز در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن شهر ایلام اظهار داشت: راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایلام دلاور پرور و صلح شور است.

این مسؤول بیان کرد: وجب به وجب این شهر معطر به عطر مبارک شهدای عزیز، پیر و جوان، زن و مرد این خطه سلحشور و شهید پرور و مقاوم همه آمدند، شعارها همان شعارهای انقلاب است تا بار دیگر با آرمان های امام و شهدا که همانا تجدید میثاق با ولی فقیه است را با خدا عهد ببندند.

وی افزود: رمز بقای انقلاب توحید کلمه و وحدت کلمه است، اتحاد، انسجام، کارآمدی، خدمت به محرومان و مستضعفان، توکل به خدا، اتکا به مردم با روحیه ایمانی، ولایی، جهادی، مردمی باور به توانستن و حرکت به سوی اتحاد تحت ولایت مقام معظم رهبری است.

عزیزی اضافه کرد: مردم شهید پرور و دلاور ایلام با عشق به امام حسین(ع) و پیروی از امام و رهبری انقلاب با حضور در تمام صحنه های انقلاب با مقاومت و جانفشانی و با تقدیم خون عزیزانشان به اثباتش رساندند.

وی در ادامه گفت: رژیم طاغوت یک رژیم وابسته به معنای تمام کلمه در ابعاد سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و نظامی و در عین حال یک دیکتاتور ضد اسلام و ضد مردم بود و دست نشانده و سرسپرده انگلیس و آمریکای جنایتکار بود.

معاون طرح و برنامه معاونت راهبردی قوه قضائیه افزود: پهلوی منحوس و غرق در فساد و حرام و غارتگر اموال ایران و ایرانی بود که در آب پرتگاه آتش بود، دست حسینی امام خمینی(ره) و لطف خدا ایران را آزاد کرد، انقلاب ایران انقلاب حسینی است.

وی تصریح کرد: در یوم الله ۲۲ بهمن و در این راهپیمایی عظیم می گوییم امام عزیز تو کار حسینی و دعوت به خدا کردی و خیر و سعادت را به ارمغان آوردی، امت حسینی با عشق به اسلام و اهل بیت و تبعیت از اسلام در انقلاب ۶۰ هزار شهید و ۱۰۰ هزار جانباز را تقدیم به انقلاب کردند.

عزیزی اظهار داشت: شعار این انقلاب استقلال آزادی جمهوری اسلامی بود، استقلال سیاسی که نماد آزادی خواهی اسلامی با پیروزی انقلاب محقق شد و ملت انقلابی و مومن از قید طاغوت آزاد شدند.

وی ادامه داد: امام عزیز با تدبیر هوشمندانه و آینده نگر و با تقدیم ۶۰ هزار شهید و ۱۰۰ هزار جانباز که این به اثبات رسیده بود و مردم ۹۸.۲ درصد به آن رای مثبت دادند و قانون اساسی که آرمان های انقلاب در آن درج شده است به بهترین روش در جهان و با رای مستقیم مردم با ۹۹.۵ درصد رای مثبت به تثبیت رسید از آرمان های بلند انقلاب و دستاوردهای آن حاکمیت الهی و تجلی وحی در قوانین است.

عزیزی اضافه کرد: از مهمترین برکات ولایت فقیه رکن اسلام و ضامن اجرایی احکام نورانی اسلام و ارزش های انقلاب است.

وی تصریح کرد: عزت، اقتدار، سرافرازی، کارآمدی، فقر زدایی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم برای ایران اسلامی به برکت مدیریت الهی ارزشی رهبر معظم انقلاب است.

عزیزی گفت: به برکت ولی فقیه هیچ مشکلی نیست که حل نشود و هیچ بن بستی نیست، ولایت فقیه ضد دیکتاتور است./۸۷۹/د103/ب1

ارسال نظرات